Vi skal på OUL 28. oktober.
Flere som vet når de skal enda?
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei da? Jeg skal ha første kontroll 28.sept. Det blir sendt henvisning da. Spennende!!!Vi skal på OUL 28. oktober.
Jeg er 7+6 i dag.Hvor langt er du på vei da? Jeg skal ha første kontroll 28.sept. Det blir sendt henvisning da. Spennende!!!
❤ alle gode ting er tre ❤
Ah! Bare å vente da Har du vært på tidlig UL eller blir dette første møte med den lille?Jeg er 7+6 i dag.
Har ikke vært på første kontroll enda, men sendte søknad om fødeplass selv.
Ah! Bare å vente da Har du vært på tidlig UL eller blir dette første møte med den lille?
Ah. Hvor har du søkt?Var på tidlig UL når jeg var 6+5, på det sykehuset jeg søkte fødeplass.
Snakket med dem da, og for å få plass der må man være tidlig ute.
Sendte derfor søknad selv
RikshospitaletAh. Hvor har du søkt?
Man trenger ikke søke om fødeplass hvis man ikke har spesielle ønsker nei?
Men det blir gjort av legen? Man trenger ikke ordne med det selv, eller?Slik jeg har skjønt blir det alltid søkt fødeplass
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Men det blir gjort av legen? Man trenger ikke ordne med det selv, eller?
Spørs litt hvor i landet du bor For jeg vet at når fødselen først starter DA kan jeg bestemme meg om jeg vil på Haukeland eller Voss.. Trenger ikke å ha bestemt meg på forhåd!Men det blir gjort av legen? Man trenger ikke ordne med det selv, eller?
Har du søkt selv eller via lege? Jeg oppga Ullevaal da jeg var hos legen min forrige uke, så regner da med at han sender inn?Rikshospitalet
Har du søkt selv eller via lege? Jeg oppga Ullevaal da jeg var hos legen min forrige uke, så regner da med at han sender inn?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ok, da hører jeg kanskje noe snart da. Takk for svarJeg søkte selv.
De aller fleste søker via legen. Oppga du Ullevål til legen din har han sikkert sendt søknaden dit