Fått brev Fra sykehuset

Tina pusen

Gift med forumet
Wee, da har jeg fått innkalling til Gyn pol den 23.10
Å Da er jeg ca 7+3 så da bør jeg jo få se et hjerte som slår :)

Men gruer meg litt da, for det er en mannelig lege som skal titte på meg :///

Kan jeg ringe ned å spørre om å få en kvinnelig den første gangen?
Er så lenge siden en annen mann en min egen, har vært der nede :/

Å så spennende!! Det blir jo kjempe koselig. Know the feeling, ikke super stas med mannlig lege! Kan jo alltids ringe og høre. Har de mulighet så kan det jo hende du får byttet!

Du kan sikkert ringe og spørre om det.

For  min del spiller det ingen rolle om det er mann eller dame som skal gjennomføre undersøkelser av ulike slag der nede. De er jo profesjonelle, og ofte syns jeg menn kan være litt mer forsiktige enn de kvinnelige ;)

Kanskje du skal prøve å fokusere mer på hva som skal foregå enn hvem som skal gjennomføre det ;)

Takk for svar.

Jeg ringte ned jeg, for jeg har en fæl barndom i minnet, å som kom veldig sterkt frem under fødsel ol sist.

Å Han dumme elgen min har jo ikke skrevet det da i papirene, derfor fikk jeg mannlig nå første gnagnen
Men hun ringte meg opp igjen, å hadde da en time den 30 kl 10 til meg Til en kvinnelig :D

Weeeeeee.

Går nok bedre med mannlig ettervert, men bare ikke 1 gangen....

Det blir spennende ! Jeg skal til legen i morgen for skal også tidlig inn på sjekk, håper det går raskt. Ellers har jeg bestilt ul privat på tirsdag... Klarer ikke vente, må vite at ting er i orden.

Juble skrev:
Det blir spennende ! Jeg skal til legen i morgen for skal også tidlig inn på sjekk, håper det går raskt. Ellers har jeg bestilt ul privat på tirsdag... Klarer ikke vente, må vite at ting er i orden.

ser den dyns det er lenge til jeg også. har nesten litt lyst til å ta en privat selv, men holder meg heller til å ta blodprøver frem til ul, så lenge dem har stigninger, så er jo alt bra :D

Så bra :-) Da kan du bare slappe av og glede deg :-)

spirer`n <3 skrev:
Så bra :-) Da kan du bare slappe av og glede deg :-)

Ja, gleder meg utrolig masse.

Den første gangen er liksom alltid spesiell.

Husker jeg felte et par tårer når jeg fikk se M for første gang <3 Herlig følelse :D

Så spennende! Og så bra du fikk byttet til kvinnelig siden du ønsker det!!!! :)

Siden det tydeligvis er ting fra barndommen din som gjør at du føler det du føler, er jeg glad du fikk byttet til en kvinnelig lege :)

Jaaa :D

Sitter her å tripper, å bare håper tiden skal fly :P

Er 8+2 den dagen, så da ser man jo mye også :D

Så spennende:-D bra du fikk byttet til kvinnelig lege da:-D

delphi skrev:

Ja, jeg er veldig lettet over at jeg fikk lov til det.
Hun damen sa at, egentlgi så har man ikke lov til det ,men så forklarte jeg situasjonen, å da fikk jeg lov, pluss at legen må skrive det i papirene, så dem legger det inn i systemet.

God å slippe å si ting hver gang man møter på et nytt ansikt,når det egentli er et tabu emne for meg.

Tina pusen skrev:

delphi skrev:

Hun damen sa at, egentlgi så har man ikke lov til det ,men så forklarte jeg situasjonen, å da fikk jeg lov, pluss at legen må skrive det i papirene, så dem legger det inn i systemet.

God å slippe å si ting hver gang man møter på et nytt ansikt,når det egentli er et tabu emne for meg.

ja det skjønner jeg må være en lettelse og tenker at de er vel ekstra behjelpelig når det er sånne spesielle situasjoner.
Må være tungt og skal forklare om igjen og om igjen ja.

delphi skrev:

Tina pusen skrev:

delphi skrev:

ja det skjønner jeg må være en lettelse og tenker at de er vel ekstra behjelpelig når det er sånne spesielle situasjoner.
Må være tungt og skal forklare om igjen og om igjen ja.

Huff ja :(

Men nå gikk det i orden, å da blir det bare bedre fremover også. HURRA!! :D

Back
Topp