Fått bekreftet permisjon?

Tok 6 uker :)

Tok ca to uker, ca en uke etter arbeidsgiver sendte inn inntektsdelen.

Fikk min for en mnd siden, etter ca 6 uker

Sikkert lurt å ringe for de av dere som venter på svar. Jeg ringte nettopp NAV og de ventet fortsatt på papirer fra jobben min (og de purrer ikke om de ikke har alle papirer). Ringte deretter jobben og der har postgang tatt over fem uker!!!! Kan ta lang tid å få svar, men alt var i orden.

Jeg starter permisjon om en uke å har fortsatt ikke klart å sende søknaden. På tide å få ut fingeren snart kanskje?

Jeg sendte søknaden i posten på og fikk vedtak en drøy uke etterpå.

Var inne på nav I stad og der kan man få oversikt over behandlings tiden på div søknader I alle fylker. Så fant ut at I vestfold var det 6 ukers behandlings tid.

Sikkert lurt å ringe for de av dere som venter på svar. Jeg ringte nettopp NAV og de ventet fortsatt på papirer fra jobben min (og de purrer ikke om de ikke har alle papirer). Ringte deretter jobben og der har postgang tatt over fem uker!!!! Kan ta lang tid å få svar, men alt var i orden.

Jeg ringte nav igår, og fikk beskjed om at de har purret på arbeidsplassen min som ikke har sendt opplysninger - så tror det er litt forskjellig fra kontor til kontor..

Back
Topp