Fått bekreftet permisjon?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Har alle fått beskjed fra NAV om at alt er ok? Det har nemlig ikke jeg enda :P Så lurer på hvor lang tid det tok før dere evt fikk det? Må kanskje ringe imorgen og høre..

Har ikke fått beskjed ennå, Står bare på min side at saken er under behandling.

jeg har fortsatt ikke fått svar, å jeg er inne i min siste arbeidsuke nå siden jeg kun har 4 uker igjen til termin. Så må nok reise innom nav en dag.

Jeg fikk svaret i posten etter en drøy uke. Sendte søknaden elektronisk en sen ettermiddag, og vedtaksbrevet er datert kun to dager senere!

Jepp, tok kanskje to uker:).

Har fått beskjed om at søknaden er mottatt. Ikke noe mer.

Ja, fått godkjent søknad, men så har eg sendt inn ny, sia eg vil starte før. Trur det gjekk under 2 veker før eg fekk brev i posten.

Så snart alle papirer var levert inn så tok det igrunn bare noen dager til vedtaksbrevet lå i postkassen.:)

Hmmm nei det har jeg ikke! Burde kanskje ringe?

Har ikke fått. Jeg sendte inn all info elektronisk, men arbeidsgiver sendte nok inn på vanlig måte. Håper ikke dette skaper krøll med NAV sitt system. Vil gjerne ha beskjed om at alt er ok snart :P

Har ikke hørt noe og er i min siste uke før perm skal starte... Men får lønn av arbeidsgiver, så er ikke superstressa.

Har ikke fått svar enda. Sendte inn søknad i august og permisjon starter om noen dager. Ble sykemeldt før nav fikk behandlet søknad så fikk beskjed fra nav om at de behandlet den søknaden først og det skulle ta 4 uker. Deretter behandles foreldrepermisjonssøknad og det tok også endel uker. Tar sin tid dette...

Hmm, høres ut som det er veldig forskjellig fra sted til sted da egentlig. Har fortsatt 3 uker til permisjonsstart, men tenker det kanskje er lurt å sjekke at alt er i orden nå så det ikke blir kluss når det nærmer seg veeeeldig liksom ;)

Back
Topp