Fårikål!!!

BlomsterEjlis

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Junilykke 2020 ♡
Da er vi inne i fårikål sesongen. Noen som har tenkt å lage det???

Jeg laget igår og det viser seg at lillegutt ikke er noe glad i kål. Var skriking i hele går kveld og en natt med lite søvn på ho mor!

Skal dere prøve??? :p
 
Spiser ikke fårikål. Ikke liker jeg kokt kål og ikke kokt sauekjøtt så grei deal ;-) spiser det hvis noen serverer meg det, men lager ikke selv :)
 
Elsker fårikål, men i år står jeg over det gitt ;)
 
Er ikke så glad i det at jeg gidder å lage selv, orker ikke lukta av kokt sau :p men kommer nok til å spise det hos mamma en dag!
 
Satser på å bli invitert hjem til mor på fårikål. Elsker det men tåler ikke at det lukter hjemme her. Satser på at kål fortsatt funker for mini!
 
Jeg elsker det, men tør ikke da lille har reagert på både kålrot og blomkål..
 
Har aldri laget det før, men har skikkelig lyst å prøve i år :) Jeg syns det er nydelig.. Og ammer ikke, så da er det bare å hive innpå. Men tror kanskje ikke mannen blir så happy.. Han er ikke noe glad i det.:p
 
Spiste kål en dag da mini var mindre og da sovna han ikke før 4 på natta! Eneste han har reagert på. Dropper fårikål i år
 
Jeg tror jeg skal prøve, snuppa som reagerte skikkelig på sterk mat i starten har ikke reagert når jeg forsiktig har begynt å prøve igjen nå :)
De tåler mer etterhvert som de blir større og magen deres er mer vant nå, så om dere vil prøve på nytt nå, kan det hende det går fint :)
 
Elsker får i kål, men vil være forsiktig med kål. Lager langkokt lammegryte med rotgrønnsaker i stedet. Like godt :)
 
Vi hadde det i forrige helg, vesla reagerte ikke i det hele tatt :)
 
Vi hadde det i dag. Jeg ammer ikke da, så det ble nytt med god samvittighet. :)
 
Back
Topp