Fårepølse

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Noen fler enn meg som savner fårepølse allerede? :joyful: Sist hadde jeg fårepølse med i fødebaggen. De må jo ha trodd jeg var heeelt tullerusk:wacky:

Jeg har så utrolig dårlig matlyst fortiden, på grunn av kvalme. Eneste som frister er den fordømte fårepølsen:happy090
 
Har ikke tenkt på at jeg ikke kan spise det engang :hilarious: er egentlig utrulig glad i spekemat men har ikke savnet det stort til nå.
 
Gikk forbi påleggsavdelingen på butikken for noen uker siden, og ble rett og slett litt lei meg:hilarious: Takk og lov for at pinnekjøtt er ok, ellers hadde det sikkert kommet en tåre på julaften:rolleyes:
Ja, jeg er glad i mat:p
 
Jeg bruker å steke brødskive med salami og ost i ovnen. Da er salamien trygg. Legen min mente sist jeg var gravid at i norge er ikke salamien så dårlig. Sålenge den har god dato og er en nyåpna pakke skulle d gå greit. Bare man ikke overdriver. Jeg er litt skeptisk da.
 
Ja, savner fårepølse og salami...når det har gått enda en stund begynner jeg sikkert å lukte i pakken med fårepølse når jeg lager mat til ungene....det er da man vet man sliter...:laughing025
 
Jeg savner ikke fårepølse, men jeg savner salami veldig. Jeg er utrolig ensformig i matveien, spesielt om morgenen, så før jeg ble gravid spiste jeg nesten bare knekkebrød med salami til frokost. Nå spiser jeg ristet brød med norvegia, det gjorde jeg forrige svangerskap også.
 
Jeg har vært en del kvalm og sliter litt med matlysten, men ristet skive eller nystekte ferske rundstykker med smør får jeg ned.. også med Bremykt da, et smør jeg aldri spiser ellers :hilarious:
 
Jeg pleier å ta spekeskinke på ostesmørbrød, går jo fint når man varmer det opp :) Men skjønner at det ikke er helt det samme med fårepølse.
 
Jeg pleier å ta spekeskinke på ostesmørbrød, går jo fint når man varmer det opp :) Men skjønner at det ikke er helt det samme med fårepølse.

Er fårepølse ok om jeg lager toast i toastjernet med fårepølse på?:angelic:
 
Fantastiske nyheter! Den blir varm nok på den måten altså:D?
Akkurat dét kan jeg ikke svare på. Jeg pleier å legge spekeskinka på toppen når jeg steker ostesmørbrød i stekeovnen. Hvis du er usikker kan du jo steke fårepølse kjapt i stekepanna før du legger dem i toasten? Da blir det i hvert fall varmt nok :D Skal ikke mye til før den er gjennomstekt, er jo ikke så tjukke skiver.
 
Akkurat dét kan jeg ikke svare på. Jeg pleier å legge spekeskinka på toppen når jeg steker ostesmørbrød i stekeovnen. Hvis du er usikker kan du jo steke fårepølse kjapt i stekepanna før du legger dem i toasten? Da blir det i hvert fall varmt nok :D Skal ikke mye til før den er gjennomstekt, er jo ikke så tjukke skiver.


Oooooooooh yes:happy093 gitt hva jeg skal ha til kvelds i dag:love2
 
Savner også fårpølse og salami ja :shifty: omtrent det eneste jeg pleier å spise på brødskiva.
 
Back
Topp