Tuuuusen tusen takk!! siden jeg hadde en for to dager siden så kjenner jeg at jeg bare gleder meg nå. Blir gøy å se litt mer detaljer med et bedre apparatHaha jada Men nå kan jeg ønske lykke til for i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuuuusen tusen takk!! siden jeg hadde en for to dager siden så kjenner jeg at jeg bare gleder meg nå. Blir gøy å se litt mer detaljer med et bedre apparatHaha jada Men nå kan jeg ønske lykke til for i morgen!
Jaaa det er det fineste, og mest fantastiske, helt utrolig å se de vokse, og hvor fort det går tenk å mye fresita har vokst på 2 uker ja! Det blir gøy oj, det visste jeg ikke! Det synes jeg er dårlig... I Norge! Skal ikke vi lissom ha et av de beste helsetilbudene i verden? Greit å vite om på forhånd ja. Tror de har badekar, men vet ikke om de lar meg bruke det hvis jeg skal settes igang pga heparinenÅhhh, det er så koselig å se en liten spire vokse fint godt å vite at en skal tilbake om 2 uker igjen, tenk å mye lille har vokst da!
Finnes en del sykehus uten lystgass her også faktisk men greit å vite om det på forhånd, da kan en finne ut andre måter som kanskje fungerer for deg
Ååå så koselig krysser fingrene for at det fortsetter å være bare gode nyheter nå hihiHurra for lille bamsemums
Er så glad hver gang jeg leser inne her og det er gode nyheter
Jaaa det er det fineste, og mest fantastiske, helt utrolig å se de vokse, og hvor fort det går tenk å mye fresita har vokst på 2 uker ja! Det blir gøy oj, det visste jeg ikke! Det synes jeg er dårlig... I Norge! Skal ikke vi lissom ha et av de beste helsetilbudene i verden? Greit å vite om på forhånd ja. Tror de har badekar, men vet ikke om de lar meg bruke det hvis jeg skal settes igang pga heparinen
Haha ja jeg kan absolutt se dens fordeler også!! spesielt når man blir helt utslitt av bare sånne maserier uten funksjon...Jeg kan love deg at epidural er guds gave til kvinnen, hilsen nyfrelst
Så godt å se alt var bra på ul i dag nå skal det gå rette veien
Det er ingenting som er så fint som detSå fantastisk å se den lille vokse som den skal
I fødsel med nummer 1 hadde jeg epidural +++, men med nummer 2 trengte jeg ingenting, og det var en så mye bedre fødsel. Hadde nok litt å si at det startet av seg selv heller enn å bli igangsatt, men det går jo ofte litt lettere med nummer to
Ja den er ekstrem! Alt blir jo lissom laget da, også skal den bare vokse etter det så fascinerende! Har de det der du skal føde? Ja gjør nok det, er jo heldigvis fortsatt en stund tilJa, går så fort! Og de vokser så voldsomt i starten, utviklingen fra 4 uker til 12 er jo helt ekstrem
Ja, ikke sant?? Tok det også som en selvfølge at alle sykehus hadde det, men tydeligvis ikke
Blir nok laget en plan etterhvert ville jeg tro
Ja den er ekstrem! Alt blir jo lissom laget da, også skal den bare vokse etter det så fascinerende! Har de det der du skal føde? Ja gjør nok det, er jo heldigvis fortsatt en stund til