Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nhåå tusen takk fina!! Er kjempespent! Bare 2 timer igjen nåMasse lykke til på ultralyd idag Tenker på deg!
Tusen takk for omtanken og forståelsen Det gjør så godtHaha godt å høre at du lever! Det er første-pri huff skjønner den var tøff, godt du er over den nå og veldig snart har offentlig tidlig ultralyd!! ja er litt sånn skrekkblandet fryd de UL'ene, glede seg til å se lille men redd for å finne noe galt lissom. Krysser fingre og tær for at alt går fint på den!! Litt morsomt at det er nesten akkurat én måned imellom hvor langt vi er kommet
Jeg vet ikke om det gir noe håp, men jeg var på ultralyd 5+3, som senere viste seg å være 6+1(ble satt fram på tul og oul). Det var bare antydning til fosteranlegg. Og resultatet sover søtt i vogna si nå to år etterpå krysser fingrene6+1 Ultralyd
Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her... Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428694
Ja, det er jo sant det håper det bare har festet seg noe senere enn vi har trodd eller noe såntSkjønner at du er skuffa, men det kan fortsatt gå helt fint! 6+1 er KJEMPETIDLIG, og er jo egentlig ikke anbefalt på ta ul før etter 7 uker fordi man kan være kortere på vei ifht når egget festet seg osv. og det er så lite å se uansett.
Krysser fingrene for at du får godt nytt om 1 uke God klem til deg
Åååh, det gir absolutt håp håper det blir sånn her også den er så ønsket!! Tusen takkJeg vet ikke om det gir noe håp, men jeg var på ultralyd 5+3, som senere viste seg å være 6+1(ble satt fram på tul og oul). Det var bare antydning til fosteranlegg. Og resultatet sover søtt i vogna si nå to år etterpå krysser fingrene
Så utrolig kjedelig å ikke bli tryggere men heller mer nervøs etter ultralyden6+1 Ultralyd
Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her... Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428694
Og dette er grunnen til at de allerfleste ikke tar inn gravide til ul før etter tidligst uke 7, for de er så knøttsmå og det kan være vanskelig å se de uten at det trenger å bety at noe er galt godt du skal tilbake om 1 uke, og da får lille spire vise seg bedre frem jeg har trua!6+1 Ultralyd
Vis vedlegget 428694