Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Hurra for en liten lillebror :love017 Så utrolig gøy!
Og enig med de andre, så gøy å følge med deg. Tenk at spiren endelig sitter og det faktisk kommer en liten i oktober :Heartblue
Tusen takk :Heartblue hihi ja tenk at den endelig satt og at det er en liten lillebror :love017 koselig at du følger med! Hvordan går det med deg? ❤️
 
Gratulerer, Alma! For noen nydelige nyheter :Heartred
Gleder meg til å følge resten av svangerskapet ditt! For en glede:flower:Heartred
Tusen takk!! ❤️ Ja dette var gøy!!! Så koselig at du følger med :love017:joyful::Heartpink gleder meg til å følge med deg videre også, håper den sitter denne pp! ❤️
 
Hihi ja tenk, en bitteliten bror :woot::joyful::Heartblue spennende å se hva dere får nå da om noen uker, hvis dere har lyst til å vite det?
Skikkelig stas, og litt artig å ha en av hver. :love017 Så koselig med ultralyd oppdateringer og se hvordan det står til med lillebror. :shy::Heartred
Er bare 5+0 så det er leeenge til tvert :hilarious: Jeg har veldig lyst å vite, alt for nysgjerrig. Spesielt fordi man ønsker gjerne å tenke på navn til lille.
 
16+1
Det ble visst en kortvarig glede det her med at jeg endelig var frisk, i går ettermiddag begynte jeg å spy som en gris her, og har holdt på hele natta. Enda en runde med omgangssyken?? o_O:sorry::sour: heldigvis er lille og mannen friske, håper ikke de får en runde til de også. ❤️
 
Uff. Det her er skikkelig kjedelig, at man endelig følte seg frisk og boom. Håper det går over snart og masse god bedring :Heartred :(
 
Gratulerer med en liten gutt! Sååå stas! :love017 :Heartred

Huff, så kjedelig med ny runde allerede, masse god bedring!

Sa hun at 4,4cm er kort? Jeg fikk skryt for lang og fin livmorhals nå når den var 3,2 :laughing002 Kanskje det kommer an på hvor man er i svangerskapet :pompus:
 
Skikkelig stas, og litt artig å ha en av hver. :love017 Så koselig med ultralyd oppdateringer og se hvordan det står til med lillebror. :shy::Heartred
Er bare 5+0 så det er leeenge til tvert :hilarious: Jeg har veldig lyst å vite, alt for nysgjerrig. Spesielt fordi man ønsker gjerne å tenke på navn til lille.
Hihi jaaa! Gleder meg veldig :love017 veldig fint med hyppige ul så vi kan se at alt står bra til, gøy at du følger med oss ☺️❤️ hehe ja men det går fort skal du se, plutselig er du der. ;) jeg er på samme viset, må vite hehe, alt for nysgjerrig! Og det gjør det absolutt mye lettere å planlegge både med tanke på navn og alt annet.
Uff. Det her er skikkelig kjedelig, at man endelig følte seg frisk og boom. Håper det går over snart og masse god bedring :Heartred :(
Takk ❤️ ja nå kjenner jeg at jeg er lei av å være syk, ligget i over 2 uker nå... Kjedelig! Fått sove litt bedre i natt så håper dagen i dag blir bedre ☺️❤️
 
Gratulerer så mye med en liten guttebass i magen :Heartblue :happy093 Typisk å bli syk igjen da, men guriland så sjukt dritt:smiley-ashamed004 god bedring fine deg :Heartred
Hihi tusen takk!! Det blir stas med en av hver! En liten lillebror :Heartblue det er så typisk og sjukt dritt ja, kjenner jeg er mektig lei :hilarious: tusen takk, virker som jeg er på bedringens vei i dag heldigvis ❤️
 
Gratulerer med en liten gutt! Sååå stas! :love017 :Heartred

Huff, så kjedelig med ny runde allerede, masse god bedring!

Sa hun at 4,4cm er kort? Jeg fikk skryt for lang og fin livmorhals nå når den var 3,2 :laughing002 Kanskje det kommer an på hvor man er i svangerskapet :pompus:
Tuuuusen takk!! Ja vi er veldig glade for at det er en gutt (selvom jeg hadde blitt like glad for jente hehe, men gøy med én av hver). :Heartblue:love017

Takk, ser ut som dagen i dag kanskje kan bli litt bedre, hvertfall ikke våknet i dag med behovet for å løpe på do og spy og har fått sove hele natta ❤️

Haha ja kanskje de har forskjellig definisjon på kort her i Spania? Jeg vet ikke? For googlet det og så at den er ikke faretruende kort før man er under 2,5 cm :confused013 men kanskje det kommer an på hvor man er i svangerskapet ja. Jeg har ihvertfall fått motivasjon til å knipe hver dag nå :hilarious: også er det jo fint hun sjekker og følger det opp. Kan ikke huske de gjorde det på meg med første. Eller isåfall så sa de ikke noe om det da :p
 
Åååh gratulerer så mye, så koselig å titte inn her og lese gjennom :Heartblue så stas med en lillebror i magen:Heartblue
 
Åååh gratulerer så mye, så koselig å titte inn her og lese gjennom :Heartblue så stas med en lillebror i magen:Heartblue
Tuuuusen takk :Heartblue hihi ja, jeg som hadde magefølelse på at det var ei jente til, morsom og fin overraskelse dette ☺️:Heartblue koselig at du følger med! :love7
 
Tuuuusen takk :Heartblue hihi ja, jeg som hadde magefølelse på at det var ei jente til, morsom og fin overraskelse dette ☺️:Heartblue koselig at du følger med! :love7
Haha, jeg har alltid hatt motsatt magefølelse. Dvs pga lite jenter på samboer side, så forventet jeg gutt som nr 1. Ble rimelig sjokkert da det var jente. Formen med nr 2 var ganske lik som nr 1, så da forventet jeg jente igjen, men da var det gutt :hilarious:
 
Back
Topp