Får vel presentere meg jeg også

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Dere har kanskje sett at jeg har svart på noen innlegg, men jeg har ikke sagt ordentlig hei enda. Det å være aktiv på en slik gruppe har nok sittet litt langt inne etter en ganske tøff prøveperiode på 4,5år med 4 sa og 1 exu bak meg. Har fra før en gutt på 6, så det å måtte slite såpass med nr 2 kom som ett lite sjokk.

Denne spiren er ett resultat av første forsøk med ivf får oppfølgingen med UL en gang i uken fram til uke 12 og har til nå sett ett bankende hjerte og to uker på rad. Er idag 7+3

Gratulerer så mye! Det tok laaaang tid å lage nr 2 for oss også. Endelig et søsken på vei :) Håper spira di klamrer seg fast denne gangen!!

Så kjekt med eit bankande hjerte på UL! :) Kryssar fingrane for at det går bra heile veien fram denne gangen!

Gratulerer :) så deilig å få sett at hjertet banker

Takk for det ja det å få bekreftet at alt er bra og at den lille vokser slik den skal er ganske beroligende! Har de gangene det har fått galt kun én gang sett noe på ul (antydning til graviditet ikke ett friskt embryo), ellers har det ikke vært noe antydning til graviditet de andre gangene.

Det har også gått galt i uke 6, og jeg har ikke hatt særlig med symptomer. Kvalme har jeg kun hatt med 6-åringen, og nå er jeg helt utslått med kvalme - så får satse på at det er gode tegn

Gratulerer så mye :)

Back
Topp