Får ta meg en tur utav skapet..

ORIGINAL: Meetho

Wiiiiiii!!! [:D]

Gratulerer so masse (igjen) [;)]
E sooo glad for at da endelig e din tur [:D]

Tenk at Amelia skal bli storesøster

Gratulerer såååå masse snuppa!![:D]
godt å komme ut av skapet tenker eg[;)] hehe...
Krysser fingrene for at du kommer deg fort og at alt går bra helt frem til termin[:)]

Stooor klem[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Så godt du endelig er ute av skapet[8D]

Kjempe kjekt at Amelia snart blir storesøster, ser for meg at hun kommer til å styre på med lillebabyen[;)] hun er jo så fantastisk leken og uredd[;)]
Må le når jeg tenker på samtalen hun hadde med den tyske damen[:D] og popcorn hihi[;)]

Hehe, godt å komme ut av skapet..[8D][:D]
Gleeeder meg å se henne som storesøster! Var på besøk hos en venninne som har en på 3mnd og hun skulle kose og gi tutt og alt mulig, så ser for meg at ting egentlig skal gå ganske greit med ennå mer forberedelser, og seff at vi fremdeles er oppmerksomme på henne, og ikke bare lillegullet..[:)]
Huff, må ikke snakke om det popcorn greiene..[:o][8D] Er ikke mye redd av seg den jenten nei, og veeeldig kontaktsøkende! Nesten som en skulle tro hun ikke fikk oppmerksomhet av oss, men hun får jo all vår oppmerksomhet!![&:][8D] Hun hadde seg noen spanske og engelske samtaler også der nede[8D] Og svensk[:D]

Hun går forresten å maser endel om Mina, så må nok ha oss en playdate ganske så snart!![:D]

ååååå gratulerer så mye[:D][:D][:D][:D][:D]

SÅ KOSELIG!!! Gratulerer så masse masse!

Tusen takk igjen jenter[:D][:D][:D]

Skal til legen på mandag for å få hørt hjertelyden, og sitter på en måte bare å håper helgen går fort!! Men samtidig gruer jeg meg litt også...[:o]
Må begynne å bli mer positiv snart asså..[8D][:D]

Gratulerer så masse masse med den lille spiren[:D]

GRATULERER MED LILLE SPIREN MERETHE!!!!!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hilsen Andri ;);)

Back
Topp