Får ta meg en tur utav skapet..

Satt akkurat og tenkte på deg faktisk! Så kult! Gratulerer[:D] Når er termin?

ÅÅÅÅÅ så kjekt Merethe[:D][:D]
Tenkte på det hin dagen npr du spurte på generelt når du spurte om problemer emd innlogging for du skulle ha en ny ticker.
Hvordan er formen forresten?

ORIGINAL: Rappo

Satt akkurat og tenkte på deg faktisk! Så kult! Gratulerer[:D] Når er termin?

Så koselig da..[;)][:D] Takk! Termin er 29 april[;)]

Wiiiiiii!!! [:D]

Gratulerer so masse (igjen) [;)]
E sooo glad for at da endelig e din tur [:D]

Tenk at Amelia skal bli storesøster

ORIGINAL: unemoren

Tenkte på det hin dagen npr du spurte på generelt når du spurte om problemer emd innlogging for du skulle ha en ny ticker.

Ja, måtte få bort min hemmelige bruker så jeg kunne bruke denne igjen[;)]
Joda, formen begynner å komme seg..har vel det meste av tegn...[8D] Står her på bv at kvalmen skal begynne å avta for de fleste 20, så lov å håpe[8D] Ellers har jeg slitt med litt blødninger og hatt litt berg og dalbaner, frem og tilbake til legen for blodprøver og alt dette, men alt er bra, forløpig ihvertfall..[&:][8D] Så et bankende hjerte på ul når jeg var 8uker på vei, så det er jo positivt[:)] Neste mandag skal jeg på extra sjekk bare for å få høre hjertelyden, grugleder meg litt til det..[:)] Hadde en på jobb som mistet ungen i uke 20 for noen uker siden, så med det og blødningene så klarer jeg ikke helt å "knytte" meg til magen ennå... Så forløpig et veeeldig annerledes svangerskap enn med Amelia, da hoppet jeg jo av glede på denne tiden og hadde null bekymringer...!! Litt omvendt av meg har jeg fått høre..[8D][:D]

Dette ble jo en laaaang avklaring..[&:][&o][8D][:D] Jaja...så sånn e no det...[8D][:D]

ORIGINAL: Meetho

Wiiiiiii!!! [:D]

Gratulerer so masse (igjen) [;)]
E sooo glad for at da endelig e din tur [:D]

Tenk at Amelia skal bli storesøster

Wiiiii!!![:D][:D] Takk, igjen!![:D]

Viste henne sånn "tegneserie-video" av baby i magen igår og hun fikk se ul-bildene av seg selv, hun var heeeelt fasinert!!! Arti!![:D]

ORIGINAL: {Hege}

Gratulerer så masse!! April er en fin mnd å få baby på, ikke for kaldt og ikke for varmt [;)]

Takk takk!![:D]
Ja, høres ut som en genial måned[:D]

ORIGINAL: AngelBaby

ORIGINAL: unemoren

Ja, måtte få bort min hemmelige bruker så jeg kunne bruke denne igjen[;)]
Joda, formen begynner å komme seg..har vel det meste av tegn...[8D] Står her på bv at kvalmen skal begynne å avta for de fleste 20, så lov å håpe[8D] Ellers har jeg slitt med litt blødninger og hatt litt berg og dalbaner, frem og tilbake til legen for blodprøver og alt dette, men alt er bra, forløpig ihvertfall..[&:][8D] Så et bankende hjerte på ul når jeg var 8uker på vei, så det er jo positivt[:)] Neste mandag skal jeg på extra sjekk bare for å få høre hjertelyden, grugleder meg litt til det..[:)] Hadde en på jobb som mistet ungen i uke 20 for noen uker siden, så med det og blødningene så klarer jeg ikke helt å "knytte" meg til magen ennå... Så forløpig et veeeldig annerledes svangerskap enn med Amelia, da hoppet jeg jo av glede på denne tiden og hadde null bekymringer...!! Litt omvendt av meg har jeg fått høre..[8D][:D]

Dette ble jo en laaaang avklaring..[&:][&o][8D][:D] Jaja...så sånn e no det...[8D][:D]

Godt at alt står bra til.Skjønner godt at du bekymrer deg er helt normalt det,man vet så mye mere med nr 2 enn man gjrode når man gikk gravid med nr1.Alltid litt blandede føleser når man skal på ul,er noe ekstra med detSatse på alt går fint.Hvertfall veldig glad på deres vegne at det klaffet[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye[:D][:D] Så spennende og gøy[:D][:D]

gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye! Termidatoen din er dagen etter min termindato, men så ble det marsbaby på meg...

Alt kommer til å gå helt fint. Og veldig artig med storesøster som allerede nå skjønner litt mer av mage og baby styret[:D]

Gratulerer så masse!

Gratulerer så mye med en liten på vei [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med spiren [:)]

Grattis!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye!!!! [:D]

Back
Topp