Trekløveret <3
Forumet er livet
Se min fine nye ticker..[:D][8D][:D]
BTW; Hyyyysj for dere som har meg på face!!!![;)]
BTW; Hyyyysj for dere som har meg på face!!!![;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rappo
Satt akkurat og tenkte på deg faktisk! Så kult! Gratulerer[:D] Når er termin?
ORIGINAL: unemoren
ÅÅÅÅÅ så kjekt Merethe[:D][:D]
Tenkte på det hin dagen npr du spurte på generelt når du spurte om problemer emd innlogging for du skulle ha en ny ticker.
Hvordan er formen forresten?
ORIGINAL: Meetho
Wiiiiiii!!! [:D]
Gratulerer so masse (igjen) [;)]
E sooo glad for at da endelig e din tur [:D]
Tenk at Amelia skal bli storesøster
ORIGINAL: {Hege}
Gratulerer så masse!! April er en fin mnd å få baby på, ikke for kaldt og ikke for varmt [;)]
ORIGINAL: ~3 blir endelig 4~
Masse gratulerer Snuppa....[:D][:D][:D]
ORIGINAL: AngelBaby
ORIGINAL: unemoren
ÅÅÅÅÅ så kjekt Merethe[:D][:D]
Tenkte på det hin dagen npr du spurte på generelt når du spurte om problemer emd innlogging for du skulle ha en ny ticker.
Hvordan er formen forresten?
Ja, måtte få bort min hemmelige bruker så jeg kunne bruke denne igjen[;)]
Joda, formen begynner å komme seg..har vel det meste av tegn...[8D] Står her på bv at kvalmen skal begynne å avta for de fleste 20, så lov å håpe[8D] Ellers har jeg slitt med litt blødninger og hatt litt berg og dalbaner, frem og tilbake til legen for blodprøver og alt dette, men alt er bra, forløpig ihvertfall..[&:][8D] Så et bankende hjerte på ul når jeg var 8uker på vei, så det er jo positivt[:)] Neste mandag skal jeg på extra sjekk bare for å få høre hjertelyden, grugleder meg litt til det..[:)] Hadde en på jobb som mistet ungen i uke 20 for noen uker siden, så med det og blødningene så klarer jeg ikke helt å "knytte" meg til magen ennå... Så forløpig et veeeldig annerledes svangerskap enn med Amelia, da hoppet jeg jo av glede på denne tiden og hadde null bekymringer...!! Litt omvendt av meg har jeg fått høre..[8D][:D]
Dette ble jo en laaaang avklaring..[&:][&o][8D][:D] Jaja...så sånn e no det...[8D][:D]