Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ringer de igjen i morgen, for vi har OUL på fredag. Står i brosjyren vi fikk at far kan bære med....Å, jeg skal også på Drammen sykehus, og hadde hørt at partner kan være med. Men i innkallelsen står det at de under 18 kan ha med en pårørende. Corona stod ikke nevnt i det hele tatt . Håper det stemmer og at pappen kan være med.
Så rart, i min innkalling står det at jeg ikke kan ha med noen dit...Min samboer ble med på kontroll på Sørlandet sykehus!
Han hadde veldig lyst til å være med og var villig å vente utenfor rommet, men etter å ha snakket med legen fikk han lov å komme inn. Må sies at samboeren jobber også på sykehus så kanskje det har hjulpet littSå rart, i min innkalling står det at jeg ikke kan ha med noen dit...
Så heldige da Er det første barnet deres?Han hadde veldig lyst til å være med og var villig å vente utenfor rommet, men etter å ha snakket med legen fikk han lov å komme inn. Må sies at samboeren jobber også på sykehus så kanskje det har hjulpet litt
Ja, det er det. Vi gleder oss skikkelig til å møte vår lille jente!Så heldige da Er det første barnet deres?
Jeg var på riksen for 4 uker siden, da måtte mannen vente ute.Jeg var på oul på ahus idag og skal på Ullevål på mandag 9.11. Ingen av stedene har man fått lov å ha med noen..
I tromsø får partner fåreløbi bli med
Partner får ikke lov å være med inn lengre på UNN. Min måtte sitte på gangen i dag.i Tromsø får partner være med! Håper ikke dette endrer seg før 18 november, men i disse dager vet man jo aldri..
Samma her, håpe ikkje dei endre reglane til når eg ska den 27.11. Ka tid ska du?