Får partner være med på OUL?

Surfespiren

Blir kjent med forumet
Vårspirene 2021
Jeg skal på ordinær ultralyd om i underkant av tre uker på St Olavs i Trondheim. Her ser det ut som at partner ikke får lov å bli med. Derfor er jeg nysgjerrig på hvordan dette praktiseres andre steder i landet. Får partner være med på ultralyd der dere bor?

Har fått bekreftet tidligere at partner får være med, men er faktisk litt usikker nå, som det har blitt mer koronasmitte i området her.. Vært lite/ingenting siden i vår, frem til nå nylig... Tenkte å ta en telefon noen dager før vi skal på oul å høre. Håper mannen får blitt med...

Sto i brevet eg fikk fra Haugesund sjukehus at mannen får være med! Men timen er ikkje før i slutten av november, så er litt skeptisk. Håper han får være med, for det trenger nok han for sin egen del :):angelic:

Sniker fra mai, jeg skal til Kongsvinger og på min innkalling står det at det oppfordres at partner er med :joyful:

Ja, lov med partner her. Skal om to veker, lokalsjukehus på Vestlandet.

Før helgen stod det at parner får være med på nettsidene ihvertfall. Håper det ikke endres til neste mandag

Skal på fredag, og ringte før helga for å være sikker. Her får mannen være med. Sykehuset i Drammen.

Sto i brevet eg fikk fra Haugesund sjukehus at mannen får være med! Men timen er ikkje før i slutten av november, så er litt skeptisk. Håper han får være med, for det trenger nok han for sin egen del :):angelic:
Samma her, håpe ikkje dei endre reglane til når eg ska den 27.11. Ka tid ska du?

Skal på fredag, og ringte før helga for å være sikker. Her får mannen være med. Sykehuset i Drammen.
Å, jeg skal også på Drammen sykehus, og hadde hørt at partner kan være med. Men i innkallelsen står det at de under 18 kan ha med en pårørende. Corona stod ikke nevnt i det hele tatt . Håper det stemmer og at pappen kan være med.

Sjukehuset Telemark tillot ikke å ha me partner, så her blir det privat for at samboer ska få sjans til å se knotten «live»..

Her får heller ikkje partner vere med, så no lurer me på å punge ut for ein runde på privat sidan partner har så lyst til å vere med :nailbiting:

Back
Topp