Desember love❤️
Andre møte med forumet
Hei. Jeg skal på første svangerskapskontroll hos legen på mandag, og jeg lurer på om noen vet om partner får være med nå i denne tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varierer kanskje fra lege til lege. Jeg ville ringt på morgenen og hørt, jegHei. Jeg skal på første svangerskapskontroll hos legen på mandag, og jeg lurer på om noen vet om partner får være med nå i denne tiden?
Hei. Jeg skal på første svangerskapskontroll hos legen på mandag, og jeg lurer på om noen vet om partner får være med nå i denne tiden?
Var hos jm i uke 7, mest fordi jeg hadde stort behov for samtale. Begynte da på helsekort for gravide og gikk gjennom alle «standard»-tingene (mat, fysisk helse osv). Etter eget valg utsatte vi henvisning til oul og søknad om fødeplass til jeg skal tilbake 12+5. Da tar jeg også prøvene som skal tas i uke 12.Kunne ikke være med her sist jeg sjekker
Hvor tidlig går dere til først kontroll? Typ etter 4 uker, 5, 6 eller opp mot 7? Var lest at man skal ha time innen en uke, men det virker så tidlig så jeg forstår ikke helt hvor mye de egentlig kan sjekke så tidlig