Får man mage snabbare andra gången....

Det er jeg også spent på:) gleder meg til gravidmagen:D
 
Mange får visst det, kan ikke huske at magen kom fortere med nummer to her, men er veldig spent nå som jeg venter nummer tre!
 
Jeg er også spent på mage nå med nr 3! :) håper jeg får skjule det en stund :p
 
Dette er jeg også spent på! Men fikk mage tidlig forrige gang..Uke 7?Tro!
 
Skal innrømme att på kvelden er jeg så oppblåst att det ser ut som om jeg har fått mage allerede :p
 
Skal innrømme att på kvelden er jeg så oppblåst att det ser ut som om jeg har fått mage allerede :p
Hehe, føler meg og mer oppblåst for tiden, og når jeg skal sove klarer jeg ikke ligge på magen for føler der er noe i veien, men er nok bare luft eller mentalt;)
 
Hehe, føler meg og mer oppblåst for tiden, og når jeg skal sove klarer jeg ikke ligge på magen for føler der er noe i veien, men er nok bare luft eller mentalt;)
Samme her! Blir litt uvel av å ligge på magen jeg..
 
Jeg fikk tidlig mage første gang, og enda tidligere med nr to. Nå er jeg to hakk ut på beltet allerede, så det blir spennende å se hvor lenge buksene mine holder. :p
 
Jeg fikk tidlig mage første gang, og enda tidligere med nr to. Nå er jeg to hakk ut på beltet allerede, så det blir spennende å se hvor lenge buksene mine holder. :p

Kjøpte meg ny bukse for to uker siden jeg. Den har jeg måtte pakket vekk igjen allerede :p
 
Jeg fikk det! Nå med nr 3 kom den nesten før testen var positiv ;)
 
Har fått mage jeg og nå. Skremmende stor allerede!
 
Jeg var innom H&M i går og så på gravidbukse, lurte litt på å kjøpe men følte jeg var altfor tidlig ute, hehe. Så håper mine vanlige bukser passer i hvertfall i fem uker til;) da blir det en ny bytur:)
Der jeg bor får man ikke tak i gravidklær..
 
Back
Topp