Tror du tenker på "dessverre" med en litt annen betydning enn hva personen som skrev det mente med detSelvsagt, det har jeg ikke sagt noe på heller!. Men det er ikke noe dessverre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du tenker på "dessverre" med en litt annen betydning enn hva personen som skrev det mente med detSelvsagt, det har jeg ikke sagt noe på heller!. Men det er ikke noe dessverre.
Hvorfor skriver du at jeg mente at hun skrev at det er synd at hun ikke får drept et annet barn? Herlighet, skjerp deg.Tror du tenker på "dessverre" med en litt annen betydning enn hva personen som skrev det mente med detTror ikke hun mente "dessverre får du ikke levert inn bilstolen som kan ta livet av et annet barn hvis den er skadet", men "slik er det. Kjipt, men dessverre har du tapt litt penger nå"
![]()
Jeg mente det ikke slik, men jeg prøvde å dra den litt langt for å vise hvilken retning hun mente det i. Beklager, det var ikke ment mot at du hadde den meningenHvorfor skriver du at jeg mente at hun skrev at det er synd at hun ikke får drept et annet barn? Herlighet, skjerp deg.
Dette blir for dumt...
At det er dumt at man har tapt penger kan vel alle si seg enige i. Dumt at man har tapt penger, men bra at man ikke kan bytte det inn.