får komme med en liten oppdattering..

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
har fremdeles ikke blødd noe mere, og tok en test rett etter jeg fikk blødningen som var positiv, men fikk no jævli med stikkinger på høyre side i magen isted så vi får bare se ann.. blødde jeg noe mere eller fikk veldig vondt i magen skulle jeg kontakte legevakta igjen å eventuellt få ul..

Bra du ikke blør mer! Du er i uke 5 nå ? Synes du burde fått det da du var der før idag! Og blir du for usikker så ring og få deg en UL !

Jeg har også stikkninger i hø.side ;/ men det hadde jeg før jeg ble gravid også titt og ofte. så håper det går bra for oss begge, jeg har ikke blødd heller.

nei er 4+3 i dag om jeg ikke mistet i dag da..

Venninna mi blødde fra uke 5 til 10 litt slik lyserødt . Hun var jo selvsagt veldig bekymret men nå er hun snart 30 uker på vei og alt ser bra ut.
Hvor mye har du blødd? og fargen på blodet?lyst eller mørkt?

det er vel ikke farlig med stikkninger?:-)

det var en lyserosa klump med en liten blodig stripe i seg.. jeg syns det var veldig mye blod, men så kom jeg til å tenke på i sted at vi hadde sex i går kveld hvor han fikk utløsning og da kan det være at spermen hadde tynna det ut litt så det såg mer ut enn det egentlig er.. aner ikke jeg..

Darkdesire skrev:
det var en lyserosa klump med en liten blodig stripe i seg.. jeg syns det var veldig mye blod, men så kom jeg til å tenke på i sted at vi hadde sex i går kveld hvor han fikk utløsning og da kan det være at spermen hadde tynna det ut litt så det såg mer ut enn det egentlig er.. aner ikke jeg..

Satser på at det bare er sperm, hehe ;)
Men hvordan er dette i sammenlignet med de tidligere abortene dine ?

Har selv hatt en før men da var jeg lengere på vei enn du er.

nei altså ved mine tidligere aborter så har jeg hatt murringer i korsryggen og magen åså har jeg fått skikkelig mensblødning med engang og har blødd i 1 og en halv uke til 2 uker vær gang.. har aldri opplevd å stoppet opp å blø etter et toalettbesøk før men tørr ikke håpe på en dritt jeg altså..

Åh så skummelt! Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din!! Det fortjener du virkelig! 

begynte og blø igjen i går kveld og har blødd siden.. var på ul i dag å der såg vi ikke mye rart, men gynikologen jeg snakket med sa at det var umulig å se noe som helst så tidlig så jeg skulle ikke ta sorgene på forskudd.. jeg fikk beskjed om å komme tilbake på sykehuset i morgen for å ta blodprøve og så skulle jeg komme tilbake for nye blodprøver på onsdag for å se om hcg nivået har steget eller synket så foreløpig må jeg sitte her helt hysterisk og uvitende..

Huff så trist...:-( håper hcg testene stiger å at d fortsatt er en liten spireder:-) sender deg masse klemmer<3>

takk for det jenter.. utsiktene ser dårlige ut, men en kan jo alltids håpe..

Ikke gi opp håpet enda lille venn.. blødning trenger ikke å bety abort.
Men ta det forsiktig og prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Sier det til meg selv, for er/har vært litt i samme situasjon som deg. Hadde en liten blødning for 3 uker siden og litt spotting i etterkant. Men var på ultralyd på torsdag som viste en fostersekk på 2,6 mm som tilsvarer 4-5 uker. Så håper jeg ser hjerteaktivitet på neste ultralyd, og at den vokser som den skal. Vi må prøve å ha et håp. Krysser alt jeg har for deg, og ønsker deg masse lykke til.

Back
Topp