Får kjeft av samboer..

Maibaby2018<3

Blir kjent med forumet
Får kjeft av samboer fordi jeg rydder/vasker for lite i huset... Syns det er tungt da jeg er for trøtt og sliten etter jobb ... Og sliter i tillegg med bekkenet, men han har ingen forståelse for dette...

Det kan jo han ikke gjør. Han får ta frem vaskekosten selv. Du må ta det med ro og passa på deg å babyen. Har ikke du d bra har ikke mageboeren det bra. Å bekkenet er jo den verste fienden mot støvsugeren. ..

slik hadde jeg det med de 2 første! denne gangen føler jeg sambo er litt mer omsorgsfull :P

Huff, det høres ikke greit ut... Har du prøvd å forklare han det på en ordentlig måte at du er sliten og trenger hvile? Om han ikke forstår det, kanskje du skulle tatt han med deg til jordmor så hun kunne forklare han det selv!! :)

"Kan du vise litt hensyn til at jeg er gravid og bærer på ditt barn, kjære deg! Jeg blir fortere sliten og får vondt. Ok?"
Det hadde jeg sagt. Om han ikke forstår det, så mangler det en skrue.
Gud, merker jeg blir hormonell og irritert av folk som ikke respekterer graviditet:p

Huff, det høres ikke greit ut... Har du prøvd å forklare han det på en ordentlig måte at du er sliten og trenger hvile? Om han ikke forstår det, kanskje du skulle tatt han med deg til jordmor så hun kunne forklare han det selv!! :)
Godt tips! Tror jeg tar md min dit av den grunn og den grunn alene :p

"Kan du vise litt hensyn til at jeg er gravid og bærer på ditt barn, kjære deg! Jeg blir fortere sliten og får vondt. Ok?"
Det hadde jeg sagt. Om han ikke forstår det, så mangler det en skrue.
Gud, merker jeg blir hormonell og irritert av folk som ikke respekterer graviditet:p
Haha så snille dere er da. Her hadde dinna regla komt:
Om du syns her e so j@#$% skete kan no du til h@#$%&&* gjøre noe selv da! Osso hadde jeg lakt meg i senga å jaga han om han kom for og prate før jeg hadde roa meg. Hahahahahaaha..
Meeen slik er jeg da;)

Haha så snille dere er da. Her hadde dinna regla komt:
Om du syns her e so j@#$% skete kan no du til h@#$%&&* gjøre noe selv da! Osso hadde jeg lakt meg i senga å jaga han om han kom for og prate før jeg hadde roa meg. Hahahahahaaha..
Meeen slik er jeg da;)
Det skal sies at det kommer ut på den måten av og til:p Men jeg tror det er så lett for de mannfolka å glemme ut at man faktisk er gravid og at "tilstanden" er litt annerledes.
Nå synes jo jeg i utgangspunktet at man ikke skal få kjeft i sitt eget hjem da!

Det skal sies at det kommer ut på den måten av og til:p Men jeg tror det er så lett for de mannfolka å glemme ut at man faktisk er gravid og at "tilstanden" er litt annerledes.
Nå synes jo jeg i utgangspunktet at man ikke skal få kjeft i sitt eget hjem da!
Nei ej e eni. Men me hormonane innabords ekje d alltid enkelt å sei d på den fine måten;)

Nei ej e eni. Men me hormonane innabords ekje d alltid enkelt å sei d på den fine måten;)
Ååå, nei, hormoner er umulig å styre! Det kjenner jeg godt til:)
Men jeg synes ikke Happygiirl skal få kjeft for å ikke ha ryddet/vasket!
Nei, når hormonene fyker, da er man unnskyldt:p

Nei det va d ej meinte. Så viss han ha kjæfta på mj for ej ikkje ha vaska da ha dinna regla der komt;) ellers ha ej forholt mj rolig tru ej;)

Nå går du på biblioteket å låner en bok om å være gravid, les den så snakkes vi etterpå. Det sa jeg til min. Han er HÅPLØS. Håper virkelig han kommer seg altså. Lyst å bytte han ut somme ganger, men er visst for sent det også... Haha

Gla jeg har en mann som forstå veldig godt hva jeg går gjennom. Nå har jeg også fått beskjed fra lege om å holde meg i ro pga blødninger.. Så sambo er veldig flink til husarbeid når jeg spør :-)

12 Mars 2015 <3

Får kjeft av samboer fordi jeg rydder/vasker for lite i huset... Syns det er tungt da jeg er for trøtt og sliten etter jobb ... Og sliter i tillegg med bekkenet, men han har ingen forståelse for dette...
Det hadde jeg ikke synes var greit... Hvis han synes det blir for rotete eller skittent, så får han da vaske selv....

Er det første graviditet? Vi kranglet en del m nr 1. Nå, med nr 3 er det ikke tema.han vet godt hvilken påkjenning det er og stiller opp uten spørsmål. Men synes jordmorrådet var smart!!

Back
Topp