Maibaby2018<3
Blir kjent med forumet
Får kjeft av samboer fordi jeg rydder/vasker for lite i huset... Syns det er tungt da jeg er for trøtt og sliten etter jobb ... Og sliter i tillegg med bekkenet, men han har ingen forståelse for dette...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt tips! Tror jeg tar md min dit av den grunn og den grunn aleneHuff, det høres ikke greit ut... Har du prøvd å forklare han det på en ordentlig måte at du er sliten og trenger hvile? Om han ikke forstår det, kanskje du skulle tatt han med deg til jordmor så hun kunne forklare han det selv!!![]()
Haha så snille dere er da. Her hadde dinna regla komt:"Kan du vise litt hensyn til at jeg er gravid og bærer på ditt barn, kjære deg! Jeg blir fortere sliten og får vondt. Ok?"
Det hadde jeg sagt. Om han ikke forstår det, så mangler det en skrue.
Gud, merker jeg blir hormonell og irritert av folk som ikke respekterer graviditet![]()
Det skal sies at det kommer ut på den måten av og tilHaha så snille dere er da. Her hadde dinna regla komt:
Om du syns her e so j@#$% skete kan no du til h@#$%&&* gjøre noe selv da! Osso hadde jeg lakt meg i senga å jaga han om han kom for og prate før jeg hadde roa meg. Hahahahahaaha..
Meeen slik er jeg da![]()
Nei ej e eni. Men me hormonane innabords ekje d alltid enkelt å sei d på den fine måtenDet skal sies at det kommer ut på den måten av og tilMen jeg tror det er så lett for de mannfolka å glemme ut at man faktisk er gravid og at "tilstanden" er litt annerledes.
Nå synes jo jeg i utgangspunktet at man ikke skal få kjeft i sitt eget hjem da!
Ååå, nei, hormoner er umulig å styre! Det kjenner jeg godt tilNei ej e eni. Men me hormonane innabords ekje d alltid enkelt å sei d på den fine måten![]()
Det hadde jeg ikke synes var greit... Hvis han synes det blir for rotete eller skittent, så får han da vaske selv....Får kjeft av samboer fordi jeg rydder/vasker for lite i huset... Syns det er tungt da jeg er for trøtt og sliten etter jobb ... Og sliter i tillegg med bekkenet, men han har ingen forståelse for dette...