Får jo ikke sove jeg...

Smurfekringla

Gift med forumet
Hmmm... sov liksom hele dagen... så da blir det visst ingen soving i natt[8|]

Bare håper jeg kommer meg på overtidsvurderingen i morgen da... uff[:o]

Søvnmønsterer mitt er helt rart for tida. Sov fra kl 01-04, og nå får jeg ikke sove mer. Sovner sikkert i 06-tida og sover utover dagen. Tror det er fordi jeg er så spent på om bebis melder sin ankomst snart at jeg ikke får sove. Ligger bare å kjenner etter tegn på at noe er i gang, men kjenner selvfølgelig ingenting.

Sånn holder jeg på å.. kjenner etter hele tiden...[8D] Men nei, ikkeno[:@]

Nå har jeg og sambo gått en liten tur, se om det setter igang no[8D][:D]

Jeg sitter å spiser grøt med MASSE kanel, så får se om det setter i gang noe. hehe.

Hmm[X(] Tror vi har prøvd alt her....

Så har mistet troa på de fleste kjærringrådene[>:] 
Men prøver dem fortsatt da[8D][;)][:D] (lite håp fortsatt)

Usj, får ikke sove jeg heller.. og holder samboeren min våken ved at jeg snur og okker meg hele natta, så til slutt fant jeg ut at jeg bare skulle stå opp.. Så nå har jeg vært flink og lest økonomi i 1 time..burde være bra sovemedisin [8D]

Nå skal jeg lage frokost til sambo som akkurat har våkna og skal på jobb stakkars, etter en natt med lite søvn pga meg [&:]

Og så skal jeg prøve å få sovet en times tid før guttungen våkner! Ughelugg..!

jeg har samme problem. står opp kl. syv hver dag, men får uansett ikke sove når natta kommer. om jeg sover på dagen eller ikke spiller visst ingen rolle.. sovner ikke selv om jeg har presset meg våken gjennom dagen. får bare en forferdelig dag og dagen derpå.. så nå sover jeg bare rett og slett når jeg kan og trenger det. orker ikke stresse med det lengre. heldigvis er det juleferie nå, så jeg slipper å stå opp kl syv [:D]

Yey, jeg fikk sove litt jo[:D]

ca 4 timer tilogmed[:D]

Da blir det dusjen, også avgårde til overtidsvurderingen[:)]

Ønsk meg lykke til[:)]

Back
Topp