Får jeg spør om noe?

Evette

Gift med forumet
Vet ikke om jeg er gravid, men føler meg så utrolig dårlig. Kjenner igjen symptom fra tidligere sv.skap. Viss jeg er gravid er jeg 3+2 minst.. Dere som testa tidlig, hvilken test brukte dere? Tenkte å dra på apoteket snart å kjøpe. Dette er ikke planlagt, så har veldig blandet følelser :(

Jeg brukte clear blue digital med ukesindikator :)
Alle skal vell slå ut nå om du er 3+2, så det er vell litt smak og behag?
Lykke til, det går nok fint uansett om den blir positiv eller ei ;) sender en god klem ♡

Jeg brukte vanlig clearblue(den med plusstegn), testet positivt 1.januar og ikm er 6.januar. :)

Takk for svar :) får kjøpe en digital å en vanlig da.. tester i kveld og morgentidlig.. så får vi se ann resultatet..

Jeg fikk gravid 1-2 da jeg var 3+2. men jeg mistenker tidlig el :) Prøvde billigtester, men der ble strekene veldig svake. Lykke til! :)

Jeg ville ikke brukt cb digital før jeg hadde fått positiv test med vanlig strimmel. Det er bare rundt 50% som får positiv digital så tidlig.

Cb+ som du får kjøpt på apoteket er fin når du tester tidlig :)

Jeg testa med en A1 fra apoteket. Den var neg. no, men det er sikkert tidlig for kveldstesting enda.. kjøpte en Cb med ukesindikator også.. skal se om jeg klarer å vente til ikm som er ca torsdag.. Hater å gå slik. Forma er elendig å humøret som jeg ikke styrer selv går utover barn å sambo..

Jeg får positiv test tidligst med billigstrimler. Strekene er svake ved tidlig testing, men jeg synes ikke det spiller noen rolle.

Fikk tidlig positiv ved billig strimmel, 9 dpo, og cb digital noen dager senere. Mulig jeg kunne fått positiv med den digitale tidligere, men prøvde først rett før ikm

Jeg testa med cb i morres. Den og var negativ, så jeg satser på at det er falsk alarm:) føler meg svimmel å uvel, men det kan jo vær andre ting også. Humøret å det at jeg gråter lett kan jo vær pms bare at det er ekstremt denne gangen :p

Back
Topp