får jeg lov å spørre om bilstol??

Sitter trygt og godt bakovervendt! :)
Vi har to biler og to rent bakovervendte seter, Maxi Cosi Mobi og Britax Secura Hi Way II, opp til 25 kg begge to.... Så her har hun ikke noe valg, ikke vet hun om annet heller. :)
 

Han sitter bakover :) 

Men når pappaen leverer i barnehagen, må han sitte fremover. (På grunn av firmabil og det går ikke an å ta av og på airbagen). Men han protesterer ALDRI når han skal sitte bakover i min bil. Tror ikke han tenker over det;)

 
Jeg har ikke bil så det blir ikke så mye bilkjøring, MEN! I pappaen sin bil har han et bakovervendt sete, og i pappan min sin bil har han også et bakovervendt sete. Jeg krevde at de skulle sitte bakovervent hos dem. MEN igjen...så har jeg fått et forovervendt sete av en venninne for å ha om vi må sitte på hos andre som ikke har bilsete. Har benyttet oss av det setet 2 ganger. Den ene gangen ble vi påkjørt bakfra så da var det jo like greit:/

Satt også fraomovervendt i taxi, da vi måtte på sykehuset.

Her er problemet at han spyr hver gang vi kjører på lange, svingete veier. Men  har da valgt å gi han en kvart reisesyketabl. istedet for å snu han :)
 
i min bil sitter vesla forover.. er sånn sete som kan være begge veier.. men har bare 3 dører (kjører liten polo..) så blir sykt tungvindt å ha det bakover.. i sambo sin bil sitter a bakover :) bruker sambo sin bil når vi skal på langtur :P
 
Back
Topp