får jeg lov å spørre om bilstol??

eliz0206

Forelsket i forumet
lurer om dere fortsatt sittende bakover eller har dere bytta til å få de sittende fremover ?? hmmm dere skjønner vel det jeg mener

hmmmm neeeiiiii .. litja er så urolig bak der og vrier og vrenger seg at må se oss .. og hu sitter jo med bøyde knær opp t magan nesten... hu ligger godt over snitte med vekt og høyde.. lurer på om der er noe plass skrevet hvilken høyde og vekt der er tilpasset til :/

lille snegle skrev:
bakover
:)

Forover funker best hos oss!

Prøvd med speil på nakkestøtten? Det gjør susen hos oss : ) Han ser oss og vi ser han!
Ellers så har vi to biler, men bakovervendt sete i bare den ene bilen (den vi bruker mest). Skammer meg hver gang vi bruker den andre..... : (

Bakover og han elsker å kjøre bil :)

Vårt er bakovervendt og opp til 25 kg.
kommer til å ha ho bakovervendt så lenge som overhode mulig. Håper ho kan sitter der til ho er vertfall 4 år.

bakover :)
Ser jo at føttene er litt lange for å sitte sånn men hun slapper av i de eller tar de ned så går det bra  vi har speil i bilen så hun kan se oss, det har funket her iallefall :D

fremover.. for her må man jo få med seg alt som skjer..

Sonic skrev:
fremover.. for her må man jo få med seg alt som skjer..

Jeg må bare kommentere, for jeg håper det var skrevet som en spøk? Barnet ser jo forøvrig som regel mer ut av bakruten enn det gjør fremovervendt da det ser inn i ryggen på setet foran seg.

Sikkerheten reduseres med over 40 % når man snur barnet fremovervendt, barna er så små at ved en frontkollisjon vil de dessverre være særdeles utsatt.

Ironi er en fin ting.. MEN må fortsatt si at ungen sitter forover..

Og må også nevne mens e husker det at ungen ikke lenger ville sitte bakovervendt.. bare hyyyling..

Sonic skrev:
Og må også nevne mens e husker det at ungen ikke lenger ville sitte bakovervendt.. bare hyyyling..

Mens barnet satt i spedbarnssetet?

Ja..

Bakover 

Bakovervendt her også. Men tenkte faktisk på å nevne speil jeg også, og så så jeg at Fisken hadde nevnt det allerede :)

Vi bruker ikke speil da, for her er M ganske fornøyd med å sitte bakovervendt heldigvis. Eneste er at han blir bilsyk på lengre turer, men da bruker vi seaband på håndleddene, og det har funket kjempebra. Ingen "uhell". Men nå er det jo ikke det som er problemet hos dere da. Skjønner jo problematikken med hyling, men ville nok testet speil først, så ungen har noe å se på. Kanskje det vil hjelpe?

Back
Topp