Får jeg henge med dere?

Gratulerer så mye til deg og alle dere andre :)
Jeg venter også nr 3. Har en gutt som blir 3år i februar og lillegutt er 6,5mnd. Har termin 30.juni <3 Første gang jeg er med i forum så gleder meg til å bli "kjent" med dere alle ! <3
Gratulerer.
Det blir tett ja. Tenk så mye glede de kan få av hverandre etter hvert :)

Velkommen hit. Du greide å berolige meg litt. Klamrer meg til kommentaren du har skrevet her. Jeg har nemlig hatt en MA tidligere og da var jeg i veldig dårlig form. Nå er jeg gravid på nytt. Kjente mer symptomer i starten, men nå er det ingenting. Skal på tidlig ul i neste uke. Håper alt er greit... er 6+5 nå. Lurer på når det bruker å toppe seg med kvalme osv? Noen som ikke er kvalm i det hele tatt?

Å, det var godt å høre at det hjalp litt på nervene dine.
Det er absolutt ikke sånn at man må bli kvalm, så kan hende du slipper helt unna. Eller det kommer etter hvert. Tiden vil vise. Lykke til på UL neste uke.

Gratulerer.
Det blir tett ja. Tenk så mye glede de kan få av hverandre etter hvert :)

Jaa <3 nr 1 var planlagt.. nr 2 kom som lyn fra klar himmel ! Trodde jeg ble matforgiftet på rhodos.. haha! to tydelige streker der gitt.. men nr 3 nå er planlagt :love7

:)

Her hjelper det med ingefærtabletter når det er litt ille, men er det så jeg nesten ikke tør bevege meg så må jeg ta Afipran

Tusen takk.

Back
Topp