Får jeg henge med dere?

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hei
får jeg henge med dere?
Var gjennom en SA for en måneds tid siden så har vært litt tilbakeholden med å melde meg inn på forum, men det er jo så stas å skravle med andre som har like tanker i hodet.

Venter barn nummer tre :Heartred termin 22.juni.

Tusen takk.
Artig med flere med lik termin OG som venter nummer tre.
De er straks 8 og 6. Tiden flyr for jeg er sikker på at de akkurat ble født!

Gratulerer :D

Klart det kjære deg! Gratulerer så mye og velkommen! :)

Velkommen og gratulerer så masse :redheart

Velkommen og gratulerer! Jeg mistet også i SA for kort tid siden, starten av september. Rakk ikke mens før jeg ble gravid med denne spira :-) Føler du deg noe annerledes nå enn sist?

Tusen takk.
Og gratulerer til dere andre også. Satser på mange flotte juni-babyer!

Velkommen og gratulerer! Jeg mistet også i SA for kort tid siden, starten av september. Rakk ikke mens før jeg ble gravid med denne spira :) Føler du deg noe annerledes nå enn sist?

Takk. gratulerer.
Samme med meg, siste mens var SA'en.
Jeg har mindre symptomer denne gangen, men har forsåvidt sett det før og. Mye symptomer = jeg mister, lite tydelige symptomer = det går bra. Dvs jeg husker ikke hvordan det var med MA'en.

Gratulerer så masse, og velkommen hit! Første gang jeg er i et terminforum, og syns det er så utrolig koselig :)

Tusen takk, Zephyra.

Har vært litt på forum tidligere i mitt mammaliv. Utrolig koselig å ha en sånn "barselgruppe".

Gratulerer så mye til deg og alle dere andre :)
Jeg venter også nr 3. Har en gutt som blir 3år i februar og lillegutt er 6,5mnd. Har termin 30.juni <3 Første gang jeg er med i forum så gleder meg til å bli "kjent" med dere alle ! <3

Tusen takk.
Og gratulerer til dere andre også. Satser på mange flotte juni-babyer!

Takk. gratulerer.
Samme med meg, siste mens var SA'en.
Jeg har mindre symptomer denne gangen, men har forsåvidt sett det før og. Mye symptomer = jeg mister, lite tydelige symptomer = det går bra. Dvs jeg husker ikke hvordan det var med MA'en.

Velkommen hit. Du greide å berolige meg litt. Klamrer meg til kommentaren du har skrevet her. Jeg har nemlig hatt en MA tidligere og da var jeg i veldig dårlig form. Nå er jeg gravid på nytt. Kjente mer symptomer i starten, men nå er det ingenting. Skal på tidlig ul i neste uke. Håper alt er greit... er 6+5 nå. Lurer på når det bruker å toppe seg med kvalme osv? Noen som ikke er kvalm i det hele tatt?

Back
Topp