Får ikke time hos gyn

Syklusen min har alltid vært innmari ustabil. Jeg ønsker time hos gynekolog for å fastslå hvor langt jeg er på vei og at det faktisk er liv der inne.
Ringte legen nå, men der fikk jeg bare beskjed om at grunnlaget mitt ikke var godt nok. I tillegg påstår hun at jeg kun er 5 uker på vei :shifty: Det kan vel umulig stemme, da testen viste 3+ for tre uker siden og jeg ikke har hatt mensen siden slutten av januar. I følge terminkalkulatoren er jeg 9 uker.

Ser det er flere som har hatt tidlig ultralyd. Noen som har fått tidlig henvisning uten å ha hatt problemer ved tidligere svangerskap?
Legen kan være veldig vanskelige med å gi ut, jeg var/er under utredning for alvorlige magesmerter og var redd det skulle påvirke babyen, det var heller ikke god nok grunn!
Du er nødt til å gp privat og betale for det desverre :/
 
Google og ring direkte til privat klinikk! Jeg besvimte av magesmerter forrige uke og jeg fikk ikke henvisning til ul... Nå skal det sies at jeg selv tror det var luft men dog ;)
 
Jeg ringte til et annet sted her i byen i går å der var det ikke noe problem ;) Så da er timen bestilt, gru gleder meg veldig:)
 
Jeg er i uke 7 nå så bestilte i uke 11 og det gikk fint. Har du planer om ultralyd før uke 17?
Ja jeg skal faktisk i morra. Jeg fikk forskyndet timen min da jeg har hatt småblødninger. Merker det skal bli godt å se hvordan ting er inni magen nå så jeg ikke trenger å gå å uroe meg. Jeg har fått tett oppfølging av gyn i flere år, så for min del var det heldigvis lett å få time. Synd det skal være så vanskelig for noen!
 
Ja jeg skal faktisk i morra. Jeg fikk forskyndet timen min da jeg har hatt småblødninger. Merker det skal bli godt å se hvordan ting er inni magen nå så jeg ikke trenger å gå å uroe meg. Jeg har fått tett oppfølging av gyn i flere år, så for min del var det heldigvis lett å få time. Synd det skal være så vanskelig for noen!

Så spennende, du får ha masse lykke til:)
 
Volvat og aleris f eks har gynekologer som man kan bestille time hos på nettsiden deres :)
 
Back
Topp