Får ikke sove!!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ååååhhh... Jeg får jo ikke sove om nettene..!! Pokker.. Er så kjedelig å sitte opp hele natta å kjede seg.. Men kan jo heldigvis ty til babyverden da..
Dette skulle vel strengt tatt vert på klageforumet da.. [&:] *sorry*

sliter noe alvorlig med søvnen for tiden jeg også - ryggen verker, og bena dovner bort og begynner å kile og prikke.. og så finner jeg aldri noen god stilling... Håper det ikke skal være sånn fremover (lå våken fra tre til fire i natt - lys våken og helt utslitt!)

Har heldigvis ikke noe problem med å sove når jeg legger meg, MEN jeg våkner jo FLERE ganger i løpet av natten, og da er det ikke bare å sovne igjen[:@] Når vekkerklokka da ringer er jeg jo like trøtt som da jeg la meg!

får ikke sove om nettene på grunn av samboer. han snorker noen ganger + at man må stå opp 2-3 gang om natta for å tisse! men trenger tydeligvis ikke så mye søvn for tiden, for jeg kan sove 2 timer så våkner jeg, og er lys våken.[:)]

Huff, så kjedelig at du ikke sover om natta. Det er så slitsomt det!!

Håper du får bedre nattesøvn framover, sånn at du får slappet av litt.

Klem, M

Jeg sliter også veldig med søvnen for tiden....
Kan være stupetrett og sovner forholdsvis raskt, men så vokner jeg med at jeg ligger vondt.
Eller at jeg rett og slett må på do. Prøver så å finne meg en god stilling å sove i... også sovner jeg... for så å våkne en stund etterpå. Er ikke mye uthvilt når jeg våkner nei! Så hele dagen går jeg rundt og
er ganske så søvning, og en smule grinete. Stakkars mann og barna... jeg har dårlig samvittighet ovenfor dem....

Back
Topp