Får ikke sove

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
veldig frustrerende! Er jo trøtt, men våkner hele tiden. Enten er det for å tisse eller fordi ryggen/bekkenet verker. Og så får eg ikkje sove igjen.

Andre som sliter med det samme?

Sliter med det samme her og! Legg en pute mellom føttene om natten. Det hjelper godt mot bekkenplagene. Den bør dekke fra ankelkulene og helt opp til skrittet. Jeg har kjøpt meg bbhugme amme/gravid pute som skal testes :happy: Forrige svangerskap så brukte jeg en voksendyne som var brettet inn i det minste trekket til en babydyne. Ble anbefalt det av en dame som er spesialisert innen bekkenplager.

Jeg også våkner x antall ganger per natt! Som oftest fordi jeg må tisse, eller fordi jeg er kvalm og/eller sulten :shifty: blir aldri uthvilt heller, for jeg våkner utrolig tidlig på mårningen og får ikke sove igjen..

Sliter med det samme her og! Legg en pute mellom føttene om natten. Det hjelper godt mot bekkenplagene. Den bør dekke fra ankelkulene og helt opp til skrittet. Jeg har kjøpt meg bbhugme amme/gravid pute som skal testes :happy: Forrige svangerskap så brukte jeg en voksendyne som var brettet inn i det minste trekket til en babydyne. Ble anbefalt det av en dame som er spesialisert innen bekkenplager.

Det skal eg prøve. :D Har brukt en vanlig pute nå, men den dekker bare mellom knærne.

Jeg våkner også masse om natten, fordi jeg må tisse og fordi jeg er så kvalm:( Veldig frustrende, for jeg trenger virkelig søvn nå om dagen.

Jeg våkner mye om natta, men på dagen kunne jeg sovet når som helst om jeg hadde mulighet:p jeg sover stort sett bare på magen om natta, men blir ubehagelig og tissetreng av det nå:wideyed:

Samme her, urolig og dårlig søvn!
Ligger og kaver i senga, skikkelig uro og utilpass!
Håper det går over snart :)

Jeg sliter skikkelig meg å få sove om kveldene. Også våkner jeg hundre ganger uten egentlig å vite hvorfor også blir jeg liggende ... så frustrerende. Dette slet jeg ikke med sist ..

Jeg sliter skikkelig meg å få sove om kveldene. Også våkner jeg hundre ganger uten egentlig å vite hvorfor også blir jeg liggende ... så frustrerende. Dette slet jeg ikke med sist ..

Nei, ikke jeg heller. Ikke som jeg kan huske hvertfall. :hilarious: Men nå er det noen år siden sist jeg var gravid da:joyful:

Jeg har kjøpt meg bbhugme gravidpute, savna den veldig i forrige svangerskap. Den er gull verdt !!! Når jeg sitter i stua og ser på serie/film med kjæresten, så ligger jeg oppå den puta, og det er sååå digg. Bekkenet mitt har blitt mye bedre etter st jeg kjøpte sen puta! :D

Har hørt om damer som bruker hotell pute mellom bena og at den strekker seg fra skrittet og helt ned til føttene. Men har ikke prøvd det selv, så vet ikke hvordan det er..

Håper du får bedre søvn snart :)

Sliter selv med at jeg må tisse hele tiden. Føler at hver gang jeg snur på meg, så må jeg opp på do. Håper det roer seg snart. Er 9 uker i dag! :)

Jeg har kjøpt meg bbhugme gravidpute, savna den veldig i forrige svangerskap. Den er gull verdt !!! Når jeg sitter i stua og ser på serie/film med kjæresten, så ligger jeg oppå den puta, og det er sååå digg. Bekkenet mitt har blitt mye bedre etter st jeg kjøpte sen puta! :D

Har hørt om damer som bruker hotell pute mellom bena og at den strekker seg fra skrittet og helt ned til føttene. Men har ikke prøvd det selv, så vet ikke hvordan det er..

Håper du får bedre søvn snart :)
Hvor får man kjøpt den puta ? :D

Jeg har kjøpt noe sånn på prosjekt eller noe. Skal hente den i dag. Fikk den ned i 600kr med frakt. Jeg kjøpte den type pute som er dobbel i kroppslengde.

Jeg våknet i natt og fikk ikke sove igjen. Troe jeg lå våken i 5 timer. Typisk når jeg har akkurat sovnet og så våkner igjen.

Jeg har kjøpt noe sånn på prosjekt eller noe. Skal hente den i dag. Fikk den ned i 600kr med frakt. Jeg kjøpte den type pute som er dobbel i kroppslengde.

Jeg våknet i natt og fikk ikke sove igjen. Troe jeg lå våken i 5 timer. Typisk når jeg har akkurat sovnet og så våkner igjen.

Har du link? :)

Back
Topp