veldig frustrerende! Er jo trøtt, men våkner hele tiden. Enten er det for å tisse eller fordi ryggen/bekkenet verker. Og så får eg ikkje sove igjen.
Andre som sliter med det samme?
Andre som sliter med det samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er motsatt.. er så trøtt og kan sove hvor/når som helst, men har ikke tid
Sliter med det samme her og! Legg en pute mellom føttene om natten. Det hjelper godt mot bekkenplagene. Den bør dekke fra ankelkulene og helt opp til skrittet. Jeg har kjøpt meg bbhugme amme/gravid pute som skal testes Forrige svangerskap så brukte jeg en voksendyne som var brettet inn i det minste trekket til en babydyne. Ble anbefalt det av en dame som er spesialisert innen bekkenplager.
Jeg sliter skikkelig meg å få sove om kveldene. Også våkner jeg hundre ganger uten egentlig å vite hvorfor også blir jeg liggende ... så frustrerende. Dette slet jeg ikke med sist ..
Hvor får man kjøpt den puta ?Jeg har kjøpt meg bbhugme gravidpute, savna den veldig i forrige svangerskap. Den er gull verdt !!! Når jeg sitter i stua og ser på serie/film med kjæresten, så ligger jeg oppå den puta, og det er sååå digg. Bekkenet mitt har blitt mye bedre etter st jeg kjøpte sen puta!
Har hørt om damer som bruker hotell pute mellom bena og at den strekker seg fra skrittet og helt ned til føttene. Men har ikke prøvd det selv, så vet ikke hvordan det er..
Håper du får bedre søvn snart
Overalt på nett Jeg har hatt den på søk på Prisjakt og kjøpte den da den var på det billigste nå for ikke så lenge siden. Da kosta den 1049 tror jeg.Hvor får man kjøpt den puta ?
Hvor får man kjøpt den puta ?
Jeg har kjøpt noe sånn på prosjekt eller noe. Skal hente den i dag. Fikk den ned i 600kr med frakt. Jeg kjøpte den type pute som er dobbel i kroppslengde.
Jeg våknet i natt og fikk ikke sove igjen. Troe jeg lå våken i 5 timer. Typisk når jeg har akkurat sovnet og så våkner igjen.