Får ikke sove

Er 38+2 i dag og tidligere har jeg alltid født før termin (4 barn fra før) :)
Oi :) Dette er min 3. , og 38+0 i dag. Har ikke fått tilbud om å bli sjekket for modning og åpning. Kjedelig, for er veldig nysgjerrig! Gøy for deg å vite da, når det virker så lovende! Masse lykke til :)

Nettene er bare tull hos meg. Sover ikke noe godt OM jeg klarer å sovne. Jeg finner ikke noen gode stillinger, det klør i kroppen, jeg må mye på do, gubben snorker,varmt og kaldt;-) alt..ALT er tungt og gale om natten.
MEN om jeg legger meg på formiddagen..da sover jeg knall godt og alt er Ok. Utrolig merkelige greier!
Nei..nettene er bare å hoppe over hos meg!

Oi :) Dette er min 3. , og 38+0 i dag. Har ikke fått tilbud om å bli sjekket for modning og åpning. Kjedelig, for er veldig nysgjerrig! Gøy for deg å vite da, når det virker så lovende! Masse lykke til :)

Takker! Ble tilbudt sjekk av jordmor her pga langt til sykehus (tre timer) og fare for styrtfødsel.

Takker! Ble tilbudt sjekk av jordmor her pga langt til sykehus (tre timer) og fare for styrtfødsel.
Da skjønner jeg ! Bor bare 15 min fra sykehuset, og brukte 4 timer på forrige fødsel :) Dog var det 31. Mars-15 , så kan jo gå raskt her også :) Ikke så lenge siden.

Årh...det er så gøy med natt....NOT!!! Varmt og fælt, halsbrann, rumlende mage, elektrisk baby...blant annet.... :o Jeg vil SOVE... Sov bare 3 timer i går natt, og en liten hvil på dagtid. Holder på å stupe, men hva hjelper det? Noen andre oppe i natten?

Jaaa! Tror min kropp stiller om til baby! Holder meg våken ca en time ved 03 hver natt (utenom crappy søvn generelt) og sånn var det når jeg var gravid med nr 1 også. Baby er våken i magen men det er ikke det som vekker meg.

Jaaa! Tror min kropp stiller om til baby! Holder meg våken ca en time ved 03 hver natt (utenom crappy søvn generelt) og sånn var det når jeg var gravid med nr 1 også. Baby er våken i magen men det er ikke det som vekker meg.
Er ikke baby som vekker meg heller. Våkner hele tiden. Nå sovnet jeg for en liten stund siden. Varte 35 min! :o Så nå ligger jeg her igjen..VÅKEN! Grrr..

Håper for guds skyld det ikke er kroppen som omstiller seg til baby...opp hver time for å gå på do. Drikker vann som en svamp på dagtid, men må betale for det om natten. Vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg er jo tørst:(

Enig med du som sa at man gruer seg til natten! Da,av og til-plutselig: savner jeg de første 12 ukene hvor jeg kunne sove døgnet rundt. Det rare er at siste uken får jeg ikke sove på dagtid heller. Legger meg og er så trøtt, lysvåken etter 15 min. Medaljens bakside dette☺️

Back
Topp