OiEr 38+2 i dag og tidligere har jeg alltid født før termin (4 barn fra før)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OiEr 38+2 i dag og tidligere har jeg alltid født før termin (4 barn fra før)![]()
Kan egentlig signere denne. Har fått lakenskrekk for våkner bare hele tiden uansett.Nå er det snart en ny natt. Gruer meg fæltmen jeg er heldigvis ikke alene om dårlig nattesøvn <3
OiDette er min 3. , og 38+0 i dag. Har ikke fått tilbud om å bli sjekket for modning og åpning. Kjedelig, for er veldig nysgjerrig! Gøy for deg å vite da, når det virker så lovende! Masse lykke til
![]()
Da skjønner jeg ! Bor bare 15 min fra sykehuset, og brukte 4 timer på forrige fødselTakker! Ble tilbudt sjekk av jordmor her pga langt til sykehus (tre timer) og fare for styrtfødsel.
Er ikke baby som vekker meg heller. Våkner hele tiden. Nå sovnet jeg for en liten stund siden. Varte 35 min!Jaaa! Tror min kropp stiller om til baby! Holder meg våken ca en time ved 03 hver natt (utenom crappy søvn generelt) og sånn var det når jeg var gravid med nr 1 også. Baby er våken i magen men det er ikke det som vekker meg.