Får ikke sove

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Nattesøvnen blir dårligere og dårligere. Kjenner jeg begynner å bli utmattet av underskuddet på søvn. Hver gang jeg prøver å sove føler jeg at jeg har drukket masse kaffe. Det går bare ikke. Drikker ikke kaffe eller noe med koffein. Har lyst til å be om sovemedisin. Men tviler på at de gir ut det. Er det andre enn meg som sliter med dårlig nattesøvn?

Sovnet litt før 0100 og har vært oppe 3 ganger siden. Klokken er nå 0522. Fikk sykt mye vann i kroppen i går, men er ikke blitt noe bedre ila natten og det får ut over søvnen:( jeg sover bedre på dagtid:p

Sovnet litt før 0100 og har vært oppe 3 ganger siden. Klokken er nå 0522. Fikk sykt mye vann i kroppen i går, men er ikke blitt noe bedre ila natten og det får ut over søvnen:( jeg sover bedre på dagtid:p

Du er ikke alene :P Jeg sovnet rundt 4, og våknet nå fordi jeg har vondt i magesekken :P tror mini presser der at jeg får vondt :(

Sukk ja... Sliter med urolige ben, og de gangene de faktisk er ok er det for mye tanker i hodet. Oppe ekstremt ofte på do og...
Jeg fikk tilbud om noe å sove på to netter for å prøve å ta inn litt søvn, men da fikk jeg en bra periode og avslo. Det var antihistaminer.
Nå får det bare være. Føler jeg bruker hele døgnet på å skrape sammen nok søvn. Håper på fødsel hver dag nå. Helt moden livmorhals og såvidt begynt å åpne seg. Slimproppen gått og mange vonde kynnere siste uka.

Sukk ja... Sliter med urolige ben, og de gangene de faktisk er ok er det for mye tanker i hodet. Oppe ekstremt ofte på do og...
Jeg fikk tilbud om noe å sove på to netter for å prøve å ta inn litt søvn, men da fikk jeg en bra periode og avslo. Det var antihistaminer.
Nå får det bare være. Føler jeg bruker hele døgnet på å skrape sammen nok søvn. Håper på fødsel hver dag nå. Helt moden livmorhals og såvidt begynt å åpne seg. Slimproppen gått og mange vonde kynnere siste uka.
Så spennende!! Hvor langt er du??

Her også i natt... Sovnet for første gang ca kl 05, klødde intenst i hendene og litt på føttene og leggene. Våknet igjen i 07 tiden og har hatt noen runder med tømming av tarmen :o blæh....vil sove..umulig..magen rumler.. Og snart er ungene våkne og klare for en ny dag..

Sovner seint og våkner tidlig. Har funnet ut jeg får sove best midt på natta hvis jeg presser meg til å være oppe veldig seint. Blir så trøtt jeg til slutt stuper. Sikkert ikke heldig... Men kan jo hvile når jeg er hjemme neste dag om jeg er trøtt. Har mye kynnere og ubehag. I går skulle jeg ta på meg vanlige sko, men skjønner jeg har levd i Birkenstock noen måneder. De var så trange ;)

Ja... Sliter med å få sove, noen ganger våkner jeg av mitt eget "oppstøt" i lungene og når mannen min liksom skal la meg sove om morgenen, da klarer han ikke å fredsmegle mellom ungene og de dreper hverandre halvveis. Så da får jeg jo selvfølgelig ikke sove, for jeg må jo opp å ordne opp. BLEH!
Åjo - om jeg våkner på natta, ja da våkner mini i magen også, for å gjøre en liten treningsøkt. Får ikke sove da heller.
Nå skjønner jeg hva folk har klaget på mtp søvn :p

Sover veldig dårlig :/ redd fødselen skal begynne og jeg ikke er uthvilt, så prøver å sove litt innimellom på dagen for å hvertfall ha litt energi...

Sniker fra september.

Har hatt søvnproblemer fra første dag. Noen netter sover jeg ikke, bare vrir og vender på meg. Da får jeg kanskje en dupp mellom 9-12 pga. utmattelse. Noen få netter får jeg sove litt (2 timer sammenhengende max.) men de gangene drømmer jeg alltid så intenst og realistisk, at jeg like gjerne kunne vært våken! Blir utslitt av drømmene også.

Så nå skal det bli godt å snart være ferdig, kanskje jeg får sove litt igjen :p bare én time uten drøm hadde vært deilig! (og helst på magen)...

Samme her. Sover elendig. Finner ingen behagelig stilling , og får verk i hoftene av å bare ligge på en av sidene..
Høres akkurat ut som meg :o
Når jeg endelig klarer, og få ut krampene er det hoftene som står for tur spessielt den siden jeg helst vil ligge på :o
Også er det neste opp å tisse blæ :(
Også har jeg ei Tulle på snart 2 som ikke sover hele nettene heller. I går fikk jeg fotsone terapi og sov kjempegodt fra 20-21.30 Da hadde jeg ikke sovet noe på dagen, og var helt kaputt. Takk o lov for den sovingen for i natt har det våre virkelig ille med gravid plager, og Lille som stadig våknet. Tok henne omsider inn til meg kl:04.10 og hun sovnet tett inntil meg i armkroken min kl:04:55 ♥️ Da sovnet armen min også men, jeg fikk duppet litt av inni mellom i alle fall. :)

Akkurat som i matlyst-tråden, så går jeg imot strømmen her og. For jeg kan sove hvor som helst, når som helst, gjerne et par døgn med et par do- og spisepauser. Uansett hvor lenge jeg sover, så må jeg nesten ha på vekkerklokke dagen etterpå for å våkne. Og da er jeg stuptrøtt. Jeg våkna rett før tolv nå, og jeg var så trøtt at dere aner ikke. Men måtte liksom tvinge meg selv opp. Blir så bekymra, for det kan jo ikke være sånn når det kommer en liten en :( Kroppen min skjønner jo ingenting

Sliter med nattesøvn ja.. Bekken som verker, helt syke drømmer, tissetrengt, og nå er det i tillegg sydenvarme ute slik at leiligheta (som ikke har noe form for avkjøling!!!) blir dritvarm og klam. Har desperat gått til innkjøp av vifte, men fikk ikke sove før 8 imorges likevel, og må opp nå pga besøk.. Sukk :(

Akkurat som i matlyst-tråden, så går jeg imot strømmen her og. For jeg kan sove hvor som helst, når som helst, gjerne et par døgn med et par do- og spisepauser. Uansett hvor lenge jeg sover, så må jeg nesten ha på vekkerklokke dagen etterpå for å våkne. Og da er jeg stuptrøtt. Jeg våkna rett før tolv nå, og jeg var så trøtt at dere aner ikke. Men måtte liksom tvinge meg selv opp. Blir så bekymra, for det kan jo ikke være sånn når det kommer en liten en :( Kroppen min skjønner jo ingenting
Jeg hadde en sånn periode og da fikk jeg klar beskjed fra jm om å nyte det mens jeg kunne. En sover fordi kroppen trenger det:)

Vi er nok litt i samme bås (går imot strømmen), men jeg er ikke fullt så trøtt som deg. Men sover godt om nettene utenom opp 1 gang på do i løpet av natta, sover stort sett fra 23-09. Vi får nok bare nyte d så lenge d varer, selv om d kanskje kan bli i meste laget også;)

Back
Topp