Får ikke sove!

Mammafor2engler♡

Forelsket i forumet
- ligger oppe om nettene nå pga gullet! Han sparker og turner inni magen, er umulig å finne en god ligge stilling :(
På morningen og ettermiddagen er han ikke så sinnssykt aktiv! Flere som opplever dette? Har dere noen tips?
Er 24 + 4 i dag. Blir gal!

Ligger å får ikke sove jeg heller..:( Ble mye aktivitet nå :)

Ønsker dere god natt og sender søvn deres vei :)

- ligger oppe om nettene nå pga gullet! Han sparker og turner inni magen, er umulig å finne en god ligge stilling :(
På morningen og ettermiddagen er han ikke så sinnssykt aktiv! Flere som opplever dette? Har dere noen tips?
Er 24 + 4 i dag. Blir gal!
Hos meg er det omvendt, jeg våkner i 5 tiden på morgonen av at det er full guffe inni magen..:(

Er værst når jeg skal legge meg, da er det party I magen, men det å finne en god sovestilling er umulig, for hver gang jeg skal snu meg våkner jeg av at det gjør vondt.
Jeg ligger med ei sommerdyne under magen på en måte for å få bygget opp, synes det hjelper litt da.

Ja, her er de også veldig aktive om natten. I tillegg til at jeg har vondt i bekkenet og ikke kan ligge på ryggen, men er nødt til å ligge på ryggen fordi jeg har fått karpaltunnelsyndrom som gjør at det er vondt i armene/henda å ligge på siden... Blir med andre ord LITE nattesøvn for tiden...

Slenger meg på her.. får sove, men våkner hele tida og sliter veldig med å finne en god liggestilling. Får noen ganger småvondt i magen hvis jeg skifter stilling, og blir nesten kvalm. Også har jeg fått hælspore under begge føttene så stikker og brenner særlig på natta :( men sånn er det vel å være gravid :)

Urolige ben, halsbrann og ikke minst urolig treåring gjør nettene til noe drit. Orker ikke se noe særlig tv om kvelden heller. Begynner å bli kjipt. Flere?? :(

Urolige ben, halsbrann og ikke minst urolig treåring gjør nettene til noe drit. Orker ikke se noe særlig tv om kvelden heller. Begynner å bli kjipt. Flere?? :(

Meg og... Sliter med å sovne! I natt klarte jeg å sovne kl 3.. Og våknet lys våken kl halv åtte! Ungene sov til kl 11!!!! Stup trøtt i hele dag, men sliter med å sovne... Urolig i hele kroppen og halsbrann... Sitter i sofaen, men gidd ikke å skru på tv :meh:

Back
Topp