Får ikke sove

shewolf

Gift med forumet
Flere som ikke får sove? Jeg har ligget våken i 2 timer. Nå måtte jeg stå opp for å tisse og spise... Har så innmari vondt i ene ribbeinet. Har vært plaget med det i dette svangerskapet.

Synes fødselen bare kan starte nå altså! Jeg er så lei av å være gravid! Samboeren får virkelig gjennomgå mitt dårlige humør om dagen, og det er ikke riktig på noe som helst vis. Føler meg elendig.

Flere som ikke får sove?

Jepp..her soves det lite, sjelden før Klokka er 03-04. Er også drittlei..termin onsdag...Lei av å ha vondt!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg sitter våken enda. Men skal gå oppi senga og se om jeg får sove etter et par runder med Candy Crush på telefonen. Kjenner jeg er trøtt, men greier liksom ikke helt det der med å sovne, pga smerter.

Hadde det bare vært smerter pga kynnere/rier... *drømme*

Får ikkje sove eg heller. La meg 11, men ligger fortsatt vaken:( har ikkje termin før 28.januar, kan ikkje skjønne korleis eg skal overleve:/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Phu....enda flere i samme båt... I kveld gadd jeg rett og slett ikke legge meg samtidig som sambo... Han skal jo på jobb, så skjønner han vil legge seg i normal tid. Men jeg kan bare gi opp.. I kveld/natt satte jeg meg i sofaen med målsetting om å se litt krim, deeeet gjorde jeg...spiste litt...svitsja over på radio og fikk med meg siste del av nattønsket...var litt på nett.. Eeeelsker å surfe på babyting, nå for tiden er det babysko :-) nettopp dusjet...og lagt meg i sengen.... Har ikke noe håp om mye søvn... Skal opp kl.7.30, skal hente 13 åringen på flyplassen :-)
Takk og lov for forumet ❤️

Jeg fikk sove i en times tid. Ble vekt av katt oppi ansiktet, katt som pisser på soverommet, vondt å snu seg, ligger meg fordervet på siden. Og nå har jeg ligget og hørt på vekkerklokka til sambo siden kl. 4... jeg skal opp med storebror om et par timer, men kan nok bare glemme å sove fram til da, for sambo skal ikke stå opp før ca 6:30.

Vitsen med å ha på vekkerklokke halve natta da??? Kjenner lunta er kortere nå enn den har vært noen gang! Har lyst til å rope og skrike og kjefte på halve verden!

Godt det også finnes andre som er nattens helter med lakenskrekk :cool:
Her er det ukevis eller mer månedsvis siden skikkelig søvn, men det er spesielt den siste tiden nettene har vært helt håpløse. Hadde det bare vært pga fødselssmerter, så hadde det iallefall vært nyttig våkentid.. Begynte nesten å gråte i natt når jeg innså hvor lenge det er til neste gang jeg får en hel natt med søvn..:(
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gav opp jeg også. Verker så i hofta at det er ikke mulig å sove. Vondt å ut av senga også (og var vel 4turer på do for å tisse de 5timene jeg "sov").
Får legge meg å sove litt på dagtid idag også. Blir ofte sånn mot slutten av graviditeten..skulle tro det var kroppens måte å forberede oss på ikke-sammenhengende-søvn på ei god stund fremover _:-p

Er ikke noe problem å sovne, men et et stort problem å få sove godt gjennom natten!
Er våken mange ganger pga vondter, dogåing og mararitt... Selv ikke etter 8 timer i sengen er jeg uthvilt.
Anbefaler alle som kan å sløve og små duppe litt på dagen!
Vi trenger krefter til "den store dagen" og ikke minst dagene og ukene etter! :rolleyes:

Søvn? Ukjent begrep..

Sovner godt men ligger våken å glo i taket i minst ett par timer ila natta... tjett! Så du er ikke alene ..

Usj, jeg vet hvordan du/dere har det! Jeg har hatt det på samme måte siden jeg gikk ut i permisjon 05.12. Jeg tror egentlig det er ganske vanlig. Man er spent, alle sovestillinger er ubehagelige etter 5 min, mye tanker, mye store bevegelser inne i magen. I tillegg tror jeg at det også er noe biologisk i det. At kroppen forbereder seg på våkenetter og nattamming. En må bare lære seg å etappesove, slik at man kan gjøre det etter fødsel også. Det blir lenge til vi kan sove lenge sammenhengende igjen!

Våkner ca en gang i timen for å tisse 2 dråper.... så ligger jenta vår på 2 år i sengen sammen med oss så får plutselig tåfiser og diverse i fjeset om natta :P vet det blir lenge til sammenhengende nattesøvn.. men er lov bli sliten :)

Kan ikke huske sist gang jeg hadde en god natts søvn. Men det kommer nok om et par år ;)

phu trodde det kun var jeg som slet med dette. sov 2 timer sist natt og 4 timer i natt. Er stuptrøtt på dagen, men sover ikke. Likevel får jeg ikke sove om natten :( og vi er bare i uke 38 i dag . Jeg som aldri noen gang har hatt søvnproblemer. :)

Jeg har gitt opp døgnrytme og sover heller når jeg er trøtt. Gikk flere uker med kun 2-4 timer søvn hver natt
Og det at jeg ikke hadde sovet garanterte ikke for søvn neste natt. Så nå tar jeg heller en blund når det passer meg og ikke klokken. Vi skal jo uansett sove litt spredd når babyen kommer uansett, så det er god trening :-P

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

I natt sov jeg som en stein. Sov fra ca. kl. 01:00-11:00 Men problemet er bare at natta virket for kort. Sitter med hodepine i dag. Føles ut som jeg skulle sovet mer.

Kynnere i hele natt begynte kl ett med 10 min mellom fra kl tre fem min. Var hos jordmor kl åtte lite modent og 1 cm. Fikk beskjed om å prøve å ta en paraceth og sove ut......våknet nå kynnerene/riene er der fremdeles men ikke vondere enn i natt. Helt utslitt håper d gir seg eller tar seg mer opp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp