Får ikke redigere eller slette innlegg

Jeg får ikke redigert innlegg, er det noe som kan ordnes på? Skal opprette ny IKM-gruppe, så da er det kjekt å kunne redigere innlegg :)
 
Jeg prøvde å fjerne et bilde som kom med uten at det skulle, ser flere har fått med ekstra bilder fra kamera rull når de legger it UL bilde… kan du hjelpe meg? Bl a så jeg at et UL bilde med person nr hadde kommet med… vil ikke ha det liggende på forumet!
 
Jeg prøvde å fjerne et bilde som kom med uten at det skulle, ser flere har fått med ekstra bilder fra kamera rull når de legger it UL bilde… kan du hjelpe meg? Bl a så jeg at et UL bilde med person nr hadde kommet med… vil ikke ha det liggende på forumet!
Fikset :)
 
Hei. Er det mulig å redigere innlegg/slette innlegg? Eg får ikkje til dette? Virka jo som at det skal vere mulig ut ifrå denne tråden her?
 
Hei. Er det mulig å redigere innlegg/slette innlegg? Eg får ikkje til dette? Virka jo som at det skal vere mulig ut ifrå denne tråden her?
Ja, nå skal du kunne se en knapp under innleggene du skriver med "rediger". :)
 
Nå var rediger kommet tilbake. I går kveld og i morges var den ikke der. Men nå ser det ut til å fungere igjen.

Jeg fikset det i formiddag, siden du hadde skrevet en plass at du skulle fikse så snart du kunne redigere igjen. :) Jeg skrev i den tråden at det nå var fikset. :)
 
Back
Topp