Får ikke pumpet!

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Barnet mitt spiser foreløbig bare av ett bryst. Pumper det andre. Det har gått helt fint til nå. Men plutselig sliter jeg veldig med utdriving i det brystet. Går nesten konstant med spreng der pga det. Måtte opp i dusjen kl 4 i natt! :o Gjør så vondt å pumpe når det ikke renner av seg selv. Noen råd?

Huff! Mener det var noe som het Cotterman-grepet. Gå på ammehjelpen og søk på det. Håper det løser seg snart:)

Hvilken pumpe har du?
Kan du stimulere til utdrivningsrefleksen for hånd?
Tar barnet det brystet i tvillingstilling?
Hjalp det med dusjen? Prøvd varme omslag? Har du babyen hos deg når du pumper? Syn/lukt/følelse av baby og å konsentrere deg om det kan hjelpe.

Hvilken pumpe har du?
Kan du stimulere til utdrivningsrefleksen for hånd?
Tar barnet det brystet i tvillingstilling?
Hjalp det med dusjen? Prøvd varme omslag? Har du babyen hos deg når du pumper? Syn/lukt/følelse av baby og å konsentrere deg om det kan hjelpe.
Har medela swing enkel. Fant fram varmeflaska, det hjalp litt. Hun tar bare det høyre brystet og knapt nok det, har forsøkt alle slags mulige stillinger. Håper virkelig vi får fart på amminga snart. :(

Har medela swing enkel. Fant fram varmeflaska, det hjalp litt. Hun tar bare det høyre brystet og knapt nok det, har forsøkt alle slags mulige stillinger. Håper virkelig vi får fart på amminga snart. :(
Det er en start, godt jobba! Håper hun lærer seg snart :)

Bruker du den der hurtige småpumpingen først?

Utdrivningsrefleksen settes igang på begge bryst samtidig, kan du sette pumpa på venstre når hun har fått igang høyre?

Det er en start, godt jobba! Håper hun lærer seg snart :)

Bruker du den der hurtige småpumpingen først?

Utdrivningsrefleksen settes igang på begge bryst samtidig, kan du sette pumpa på venstre når hun har fått igang høyre?
Har løsnet litt nå, hjelper veldig med varmeflasken. Og så har jeg fått tømt brystet helt, og det har også hjulpet. Bruker alltid den stimuleringen på pumpen først ja. :)

Du kan be om den nesesprayen som hjelper på utdrivning, jeg hadde god effekt av den når jeg skulle pumpe.

Back
Topp