Får ikke jobb...:(

Nathalie_91

Glad i forumet
Har søkt på slt som kan søkes på siden mai.. Og jeg får ingenting.. Jeg føler meg som bånnslam og null verdt..
Noen i kr.sand området som kan hjelpe meg med jobb?

Jeg har det også sånn. Søker på alt. Kom langt sist men pga graviditeten fikk jeg ikke jobben... det ordner seg vel til slutt :)

For en utrolig vanskelig situasjon å være i.. Jeg har ikke peiling på ting i Kr.sand. Men det må nå være noen som trenger folk, så ikke gi opp! :) Masse lykke til! :)

Har en mann som også søker ny jobb i kr.sand. Her føles håpløst om du ikke kjenner noen! :(.
Lykke til!!

Vanskeligere å få jobb ja om en ikke kjenner noen som kan ha noe ledig.
Men mitt råd er å ut å "vise" deg, levere søknad personlig på de plassene du søker på. Da tror jeg det er mye lettere. På plassen jeg jobber, butikk midt i markens av Kristiansand er det stadig folk innom å leverer cv. Alle de vi har ansatt innen tiden jeg har jobbet der har vi sett ved at de har vært innom å levert cv.

Vet hvordan du har det :( Var selv arbeidsledig i nesten 1 år.

Får du hjelp til å forme CV og søknad?
Jeg fikk mye hjelp av nav og karrieresenteret der, eller mest karrieresenteret da.

Et tips for å løse situasjonen, i hvert fall for en periode, er å melde seg som ringevikar i hjemmesykepleien eller på sykehjem. Der er det alltid en del sykefravær, og mange vakter en kan snike til seg. Lønnen er ganske grei hvis man jobber kveld eller helg. Eller enda bedre: helligdager, noe det er mye av i desember :)

Back
Topp