For meg spiller det liten rolle om det er gutt eller jente i magen.
Selv om det vitkigste er at barnet er frisk og rask, er jeg fryktelig nysgjerrig på hvem som er der inne!
Noen dager går jeg fra å ikke ville vite, til å ville vite det, og helst igår!
Tenker at det vil være spennende å få en ekstra overraskelse ved fødsel, men føler samtidig at det blir lettere å knytte bånd om man vet hvem som bor der inne, så man kan forberede navn osv.
Nå har jeg egentlig reservert time til privat ultralyd denne uken, men blir så usikker. Tenkte å ta med eldste branet, men kan evt gå alene også.
Det er jo bare noen uker til oul, og vil jeg ødelegge den spenningen?
Samtidig liker jeg å vite at alt er bra osv, særlig med tanke på at stoffskiftet mitt har blitt lavt.
Det så jo bra ut i uke 12 på ultralyd da. Armer og ben på plass, og hjernen riktig del, det samme med hjertekammere.
What to do?
Har jo så lyst på ekstra titt nå, kanskje få vite kjønn osv.
Men vil jeg vite kjønn for oul, når sambo ikke er med på privat.
Nå vet han ikke om han får fri til oul heller da, men..
Hva ville dere gjort?
Hvor mange ultralyder har dere hatt før oul?
Angrer dere på å få vite kjønnet før oul?
Selv om det vitkigste er at barnet er frisk og rask, er jeg fryktelig nysgjerrig på hvem som er der inne!
Noen dager går jeg fra å ikke ville vite, til å ville vite det, og helst igår!
Tenker at det vil være spennende å få en ekstra overraskelse ved fødsel, men føler samtidig at det blir lettere å knytte bånd om man vet hvem som bor der inne, så man kan forberede navn osv.
Nå har jeg egentlig reservert time til privat ultralyd denne uken, men blir så usikker. Tenkte å ta med eldste branet, men kan evt gå alene også.
Det er jo bare noen uker til oul, og vil jeg ødelegge den spenningen?
Samtidig liker jeg å vite at alt er bra osv, særlig med tanke på at stoffskiftet mitt har blitt lavt.
Det så jo bra ut i uke 12 på ultralyd da. Armer og ben på plass, og hjernen riktig del, det samme med hjertekammere.
What to do?
Har jo så lyst på ekstra titt nå, kanskje få vite kjønn osv.
Men vil jeg vite kjønn for oul, når sambo ikke er med på privat.
Nå vet han ikke om han får fri til oul heller da, men..
Hva ville dere gjort?
Hvor mange ultralyder har dere hatt før oul?
Angrer dere på å få vite kjønnet før oul?