Får du til å «vekke» babyen?

I dag er jeg glad, våkner av at lillingen var kjempeakriv :happy: fult liv og fres i den lille fine gutten, etter en lat dag i går.
 
Her er det heldigvis mye liv. Men merker den ene mer enn den andre. Litt vanskelig å huske om jeg har kjente begge en dag, eller bare han som har minst plass[emoji85] Pleier å hjelpe med mat ellers stryke på magen[emoji1]

Det synes jeg også iblant, men de siste dagene har de vært våkne samtidig, så da er det jo liv over HELE magen, bokstavelig talt [emoji23]
 
Det synes jeg også iblant, men de siste dagene har de vært våkne samtidig, så da er det jo liv over HELE magen, bokstavelig talt [emoji23]

Så morsomt[emoji3] Han ene min ligger så langt ned, og har vært der på de siste 4 ul så han sitter nok fast[emoji85] Det er han jeg merker mest, broren har jo liksom hele resten av magen.
 
Veldig mye liv her store deler av dagen, spesielt når jeg er ute og kjører bil av en eller annen merkelig grunn. Har merket den siste tiden at den lille har begynt å sove en del, da det tidvis er rolig, men rekker ikke å bekymre meg så mye, før det er mye liv igjen. Stryker bare litt på magen, og da tar det ikke lang tid før jeg får respons.
 
Back
Topp