Får du sove?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Jeg våkner flere ganger for å tisse, også finner jeg ikke noe god sovestilling. Jeg pleier å sove på magen, men nå er det bare ømt.. Og mye vondt i ryggen.

Last edited by a moderator:
Sover veldig greit om natten.
Har noen netter der jeg sover dårlig, men det har jeg alltid gjort.
Våkner som regel 1-2 ganger for å tisse.

Våkner bare for å våkne jeg :p kl 4 som regel.... O.o

Det er litt forskjellig egentlig. Noen netter sover jeg kjempegodt, mens andre netter våkner jeg av og til. Må aldri opp for å tisse på natta :-)

Jeg sover veldig dårlig. Og det har jeg egentlig gjort siden alle symptomene kom :(. Jeg er så innmari varm!! Har 3 dyner: en tjukk, en tynn og et laken. Også har jeg bynt med å sjokklufte rommet til tempen ute så endelig sover jeg bedre:). Også må jeg tisse hele tiden :$

Er oppe og tisser et par ganger og våkner hver gang jeg skal skifte stilling. Det er prikk likt mitt sovemønster fra før svangerskapet, så det er null stress for meg. Er vant med det og sovner igjen med en gang.

Sover godt! Må som regel opp for å tisse 1 gang ila. natten, men sovner igjen raskt stort sett. :)

Opp en gang om natta for å tisse, ellers våkner jeg NPR jeg skifter soveposisjon :/ men det får som regel fint

Sover dårlig! Våkner for å tiss tre ganger. Sliter med å sovne igjen... Lei! Holdt på siden positiv test

Opp en gang for å tisse her også, ellers sover jeg veldig godt.
Dog et større søvnbehov nå enn før graviditeten.

Sover veldig dårlig om natten pga bekkenplager og kvalme.. noen ganger hodepine!
Sover best på formiddagen når mann og barn er ut av huset og jeg har hele sengen for meg selv :joyful:

Jeg våkner flere ganger ila natten når jeg må bytte stilling eller tisse. Litt irriterende for noen ganger tar det lang tid før jeg sovner igjen..

Back
Topp