Får du sove?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
ikke fått sovet ett eneste minutt så nå sto jeg rett å slett opp! Huff tankene flyr avgårde og så finner man ikke en liggestilling som er ok...!

Veldig opp og ned! Jeg har perioder med veldig dårlig og lite søvn og andre perioder med mye søvn igjen :P

Tar litt tid å finne riktig sove stilling uten ubehag. Våkner ca 2 ganger med do besøk og har noen netter med legg kramper. I mellom alt sover eg godt

Sover så tungt som bare det og vil aller helst bare sove! I dag våknet ikke barna før 0930 (selvom de sovnet 1930), så ble masse søvn på pappa'n og meg også! 11 timer søvn var gull for meg! Og bare opp 1 gang for å tisse!
Ligger nesten bare på venstre side så blir litt stiv, men foreløpig trumfer utmattelse liggestilling;)

Jeg sover faktisk veldig godt:-) gruer meg til hverdag slik at vi kommer oss i normalen, for her har både storebog små snudd døgner....:-/

Eg er våken 1-2 gongar for å tisse, men sovnar som regel igjen med det samme. Våknar og 2-3-4 gongar pga vondt i ryggen, men snur meg berre og søv vidare. Blir bedre for ei stund når eg bytter stilling.

Den som holder meg mest våken er den kråka som ligger i rommet ved siden av og roper i søvne :p

Sover hele natten uten problem untatt et par turer på do. Er "heldigvis" vandt med det så det er null stress :p

Sover veldig dårlig om natten. Våkner mange ganger fordi jeg har vondt og må tisse. Holdt på i 4 uker snart.

Våkner i gjennomsnitt 2 gang for å tisse. Av og til sliter jeg med å få sove igjen og at jeg har vondt i kroppen pga liggestillingen.

Er stort sett opp for å tisse en gang hver natt. Våkner gjerne etter 4 timer og sliter ofte med å sovne igjen etterpå. Håper det bedrer seg når hverdagen kommer igang.

Sover veldig dårlig om dagen.. Utrolig irriterende! Jobb igjen i morgen, kanskje det hjelper på (mer rutiner igjen, alt har jo sklidd ut i ferien :p)

Sover bra, null plager... :-)

Sover veldig godt :) Men om jeg våkner og må på do før det er morgen sover jeg ikke noe særlig etter det. Lille våkner så veldig da og sparker og styrer så jeg ikke får sove igjen. :P

Sover veldig variert. Sove godt i natt. Men forrige natt var grusom. Masse drømmer, mye vondt i rygg og sure oppstøt.

Back
Topp