Får du sove?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Mye våken... Mest pga smerter i bekkenet og ryggen så vanskelig å finne gode sovestillinger...

Sover godt, ingen plager - det eneste som holder meg våken nå er en aktiv mageboer❤️

Sover veldig dårlig og en døgnrytme som er helt på bærtur.. Så er oppe med bekken/rygg plager, dobesøk, halsbrann og en liten en som er veldig glad i å holde meg våken på nettene :-)

Det er veldig opp og ned. Noen ganger sover jeg som en stein gjennom natten, mens andre ganger bruker jeg lang tid på å sovne, og våkner mange ganger i løpet av natten.

Sover veldig godt, har et suuuupert sovehjerte ;p alltid hatt det. Men blir noen turer på do og akurat nå hoster jeg litt. Gleder meg til Fredag for da tar jeg juleferie :D

Har i de siste ukene hatt en fast rutine med småtten i magen, våkne opp i to tiden for å gjøre litt krumspring, sovne nesten, våkne igjen, osv. Holder på i ca to timer. Det er vell kanskje naturen sin måte å venne meg til et slikt liv videre.

Våkner endel ganger for å gå på toalettet ellers sover eg godt :)

Har sovet godt de siste ukene, men nå tenker jeg mye på jobben og bekymrer meg for hvordan det skal gå fremover så sover veldig dårlig. :(

Når eg først såve så Såver eg tungt. Men er ofte vanskelig og finne ein god stilling og såve i. Så tar ofte litt tid før eg sovner.Og hver gang eg vokner må eg tisse. Får ikkje såve videre før eg har vore på do.. Men som regel er det Max 2 ganger på ei natt.

Sovner greit om kvelden, men våkner alltid rundt 3-4 og er våken i en time før jeg klarer å sovne igjen.. Pleier ikke å ha det sånn til vanlig.

Back
Topp