Får du sove, da?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Dere med baby. Sover babyene mye om natta? Her går øynene i kryss hele dagen pga lite nattesøvn. Er bare dag 5 og jeg kjenner at jeg holder på å krepere allerede :hungover::hilarious:

Huff, kjenner dessverre til fenomenet :-p

Her er det variablelt. Som oftast er han litt urolig rundt midnatt og då er han med mannen. På ei god natt får han mat kvar 2-3 time og så søv igjen. Har eit par ganga vore veldig urolig fram til 4-5 om natta, og då går det rimelig i kryss dagen etterpå. Merka heldigvis at ei god natt med søvn hjelper godt på <3

Jeg er foreløpig utrolig heldig. I går fikk vesla mat kl 22 og sovnet rundt 23, grynta såvidt i 4-tiden hvor jeg ga sutten og sov videre til kl 6:o regner ikke med gjentakelse altså, men det var utrolig godt:) så var hun litt våken før både hun og jeg sovnet igjen. Ellers har det vanligvis gått 3-5t mellom mating. Er 12 dager og får mme:)

Det varierer her å :) hatt en herlig natt :p men ja det må en liten dupp til på dagen for at jeg skal klare å holde øynene åpne på kvelden :p

Det går faktisk veldig greit :) Han pleier å få pupp ca 23, 02/03, 05/06, også står jeg uansett opp med skolesnuppa kl 07, så synes ikke jeg er oppe mye. Er jeg veldig trøtt så tar jeg ham over i vår seng og ammer imens jeg ligger (og sover) :P Sovet noen supper på dagen igår og idag også. Litt lettere å gjøre det nå som sambo er tilbake på jobben ;)

Her e de amming kvar time om natta åsso må ej opp kl 7 å få ungane på skule,so e rimelig trøtt på dagen ja.no e pappaen heime i fødselsperm,so ej søve somregel en looonhe dupp etter ungane he fere på skule å då
Teke pappaen lisjen :)

Her e de amming kvar time om natta åsso må ej opp kl 7 å få ungane på skule,so e rimelig trøtt på dagen ja.no e pappaen heime i fødselsperm,so ej søve somregel en looonhe dupp etter ungane he fere på skule å då
Teke pappaen lisjen :)

Off, sånn var det med storesøster her og, opp hver time :o Godt du får sove litt på dagen. Har bebisen bedre sovehjerte på dagen også eller? Sånn at du kan fortsette å duppe når pappaen er tilbake på jobb?

Har sovet ganske godt, med mat ca hver 3 time på natt. Men i natt har vi ammet ca hver 1,5 time.. Kan det være økedøgn allerede? Nå sovna hun iallefall godt til morgenen så fikk en time til på øyet! Ellers sover jeg ofte når hun sover på dagen og.. Er så trøtt!

Her sover vi også godt, for det meste. Mat ca 23, 2 og 5-6, også sover han gjerne til åtte etter det, jeg prøver komme meg opp sammen storesøster og mannen, for å si hadebra, mannen leverer i bhg på vei til jobb, så den slipper jeg :) men vi har våre kamper med 3 åringen, som gjør at enkelte netter blir korte...i natt startet hun dagen 04.30...fikk henne til å ligge i senga til 06.15, men det krevde at vi satt hos henne eller leide henne tilbake i senga. Veldig slitsomt, for store og små...så i dag blir det en dupp på meg merker jeg...:p

Jeg fikk en natts søvn idag, pappen tok babyen. Hjalp litt, men har siden mandag hatt en dundrende hodepine som ikke gjør ting lettere. Idag skal jeg faktisk spandere på meg en Burn :headphone:

Har sovet ganske godt, med mat ca hver 3 time på natt. Men i natt har vi ammet ca hver 1,5 time.. Kan det være økedøgn allerede? Nå sovna hun iallefall godt til morgenen så fikk en time til på øyet! Ellers sover jeg ofte når hun sover på dagen og.. Er så trøtt!

Her har vi hatt to økedøgn til nå med amming ca hver 1,5-2 timer, og han er bare 2 uker. Så kan godt være økedøgn hos dere også :) Her har han vært veldig rolig dagen etter økedøgnet, så håper dere får en rolig dag idag dere også !

Virker dom han sover godt annenhver natt :p I natt var en sånn natt; over fire timer i strekk! De andre nettene har vært rundt 1,5-2 t mellom hver mating.

Off, sånn var det med storesøster her og, opp hver time :o Godt du får sove litt på dagen. Har bebisen bedre sovehjerte på dagen også eller? Sånn at du kan fortsette å duppe når pappaen er tilbake på jobb?
Om dagen so søve han heile tida..våken ca kvar 2-3t å fe pupp,so søve han igjen :) so skal vel gå bra når papsen bjunde på jobb igjen neste veke

Veldig varierende, var 3 netter da hun våknet kl 22:00 og var våken til 08:00. Andre netter har hun våkna 3 kvar time og i natt våkna hun bare 2 ganger

Back
Topp