Får du og mannen nok kjærestid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Får du og mannen nok kjærestid?

Er dere flinke til og ta dere tid til hverandre i hverdagen?

I wish! Med full jobb pluss enda litt mer for oss begge, hus og en liten en på 1,5 så skulle vi vel ønske vi hadde litt mer begge to. Den tiden som likevel blir "tilovers" for oss prøver vi å utnytte til det beste:)

Kjærestetid, hva er det? Seriøst litt usikker på hvordan vi fikk til å lage nr. 2 ;) Med full jobb + litt til for gubbens del, to hunder, en hest, hus som skal holdes i orden i tillegg til en snart-to-åring som ikke er så god på det der med soving så har det vært minimalt med tid til bare oss to (de få gangene vi har barnevakt har vi alltid ett eller annet på planen som skal gjøres). Blir nok ikke noe bedre med det første heller, men en får jo bare leve med det for en periode tenker jeg :)

Nope! Va faktisk på kino i forje veke og det va kjekt, men før det var det i slutten av Juni då vi var i Paris ilag i nokre daga :) Ellers blir det ikkje så lett med full jobb på han, ei jente på 14 månda og ei på 16 som helst vil sitte ved siden av meg heile dagen ;)

Jepp, det setter jeg/vi veldig høyt! Vi koser oss sammen på kveldstid, ler og flirer. For meg er dette også kjærestetid. Ellers er vi på weekendtur minst én gang i året.
Neste helg tenker jeg det blir kino på oss :) Skal sies at vi har besteforeldre boende i huset ved siden av, men det blir ikke misbrukt som barnevakt heller.
Mannen er svært opptatt med verv i idrettslaget, men vi har det veldig bra sammen :)

Ja, vi får tid sammen <3 Alle foreldra våre bor innen et kvarters biltid også er de veldig flinke til å ta med seg barna fra tid til annen :-D

Vi har tid sammen om kveldene etter at ungene er sovnet :-)
Har aldri hatt barnevakt eller vært ute å spist sammen eller kino osv.
Men kveldene er hellige for oss :-)

Vi er sammen de fleste kveldene i uka etter at gutten har lagt seg. Ikke bestandig vi gjør så mye spesielt, men vi ser på TV serier sammen. Av og til i armkroken, av og til i hver vår ende av sofaen.

Jeg syns egentlig det :) syns vi er flinke til å prioritere hverandre, og har barnevakter som lar oss dra på kjærestetur en gang i blant. For meg er det veldig viktig, og jeg tenkte senest i dag at jeg tror vi har et godt utgangspunkt for å sette i gang med en ny travel babyperiode ;)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Med to barn, samboer som jobber laaaange dager, og kun en i familien som stiller som barnevakt en veldig sjelden gang.... Da er det ikke så lett å få kjærestetid. Spesielt nå som jeg er så trøtt på kveldene, etter at barna er lagt. Hi hi! :p Men vi prøver å se en film sammen osv. Har fått bedre kvalitets kjærestetid etter at vi ble gravide faktisk. Kanskje fordi vi vet at det vil bli hektisk med tre på nyåret? :p Vi er begge blitt flinkere til å sette pris på øyeblikkene. :-)

Back
Topp