Får du noengang sovet litt lenger?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Når stod barna deres opp uten at dere trengte å "passe" på? Når kunne de stå opp alene i helgene mens du fikk deg en time ekstra søvn?

Husker ikke helt fra når. 5 års alder gjerne.
Nå er de snart 7 år og 11.5 år. Så de vekker ikke meg. Så står opp når jeg våkner selv. Evnt blir vekka av mannen for vi skal noe

Får sove lenge hver lørdag og søndag mannen står opp med ungene.

Eldste kunne være oppe mens vi sov litt til fra like før han var 5 år, frøkna er snart 6 og er ikke helt der enda...

De eldste klarte seg selv da vi fikk yngste, nå kan de med litt hjelp klare å ta seg av henne mens vi ligger, om enn ikke sover.

Jeg får i teorien sove lenger hver søndag, mannen på lørdag. I realiteten sover jeg nesten aldri etter at snuppa har vekket meg, selv om mannen står opp med henne. Desverre dårlig på å sovne igjen.

Fikk fire timer sammenhengende for ei ukes tid siden. Luksus!

Ja det er jo noe å se fram til:D femåringen kunne sikkert stått opp alene men hun er sånn som sover lenge.

Har en som blir 4 som har klart seg alene på morgenen lenge allerede. Vi setter på tv-en og ordner litt frokost, så klarer han seg alene til vi står opp. Null stress. Verre med han på 7 uker:p

Her har eldste stått opp alene siden han var rundt 5.

Frøkna på nå 5 kan også være litt oppe med broren sin.

Men hun sover så lenge om morran uansett, så ofte våkner samboer rett før hun våkner, så de står opp sammen.

Så vekker de meg rundt 10 [emoji13]
Da har de sløvet i sofaen et par timer [emoji13]

Jeg får sove lenge i helgene når mannen har fri. Han er A menneske og våken i 07 tida uansett, så da ammer jeg lillesnupp og så står de opp mens jeg får sove til neste amming. Deilig!

7-åringen klarer seg selv, men jeg pleier å stå opp. Liker late morgener med henne :)

Er så heldig at sambo/stefar står med gutten hver helg og jeg får sove

Her står barna opp selv og mamma og pappa kan sove videre[emoji2] de er 5, 6 og 9 år..

Jeg er bortskjemt med en mann som ALLTID står opp med ungene, uten og mukke og klage på det. Kan, i teorien sove til to hver helg om jeg ønsker. Som regel er jeg oppe før 9 da, men det er tross alt fire timer mer søvn enn det jeg får på hverdager.

De fire eldste kan stå opp selv, lille på to MÅ ha tilsyn HELE tiden.

Mannen står alltid opp før barna uansett så jeg kan sove så lenge jeg vil :-p barna sover son regel til rundt 8 i helgene å lenger enn det vil jeg ikke sove selv.

Vi bytter som regel på å stå opp, nå i jaktsesongen faller mye på meg, men svigers er ivrige på å ha henne på overnatting så jeg får da noen morgener innimellom. Er nok en stund til hun får stå opp selv enda.

Back
Topp