Får dere sms fra kjæresten/sambo eller mannen?

hvis eg sender meldinger til han får eg kos meldinger tilbake, men ellers litte. eneste gangen eg kan huske han har vært sikkelig romantisk i det siste åre var da han fridde, ellers veeldig lite

ja jeg får koslig sms av sambo rett som det er[:)] spesielt nå da jeg går hjemme...da får jeg som regel en sms da han har lunsj hvor han spørr hvordan det er med kosen sin ofte med et elsker deg og savner deg eller gleder meg til å komme hjem vi har snart vært sammen i 2 år[;)]

du er ikke alene. jeg har aldri fått en slik type sms fra min sambo. jeg sender til han titt og stadig men han gjør aldri.
får helle aldri gaver eller noe heller, han spanderer aldri noenting på meg osv.. men jeg gjør det på han, både kjøper ting til han og spanderer. føler nesten som at det er jeg som er mannen i forholdet, og det er litt kjedelig egentlig..

Jeg har en samboer som er veldig romantisk og flink til å sende romantiske sms. Mer romantisk enn meg [:D]

Her er det vel heller jeg som har blitt dårligere til å skrive sånt [8|]
Men får stort sett en melding annenhver dag, om ikke hver dag fra han med koselige ord [:)]

ORIGINAL: Juni09April11

Her er det vel heller jeg som har blitt dårligere til å skrive sånt [8|]
Men får stort sett en melding annenhver dag, om ikke hver dag fra han med koselige ord [:)]

sign[:)]

Ja, det skjer inn i mellom at jeg får meldinger fra sambo.

Blir alltid veldig glad for det.

Kan vere "gla i deg", eller "håper du får en fin dag på jobb"

Også får jeg alltid god natt melding når han er borte pga jobb, uansett om jeg snakka med han for en halv time siden.

Synst det er kjempekoslig, og er veldig glad for at han gjør det av og til[:)]

Vi er fortsatt " flinke" til å sende kosemeldinger til hverandre. Vi har vært sammen 8 år i februar. Jeg syns du skal fortelle han at du syns at det er viktig:) Jeg syns det er kjempeviktig, det er jo de små ting som teller:)

ORIGINAL: kari80

ja jeg får koslig sms av sambo rett som det er[:)] spesielt nå da jeg går hjemme...da får jeg som regel en sms da han har lunsj hvor han spørr hvordan det er med kosen sin ofte med et elsker deg og savner deg eller gleder meg til å komme hjem vi har snart vært sammen i 2 år[;)]

heldig du da.
Men det går nok over når dere har vært sammen lenge nok. heheh nei da skal ikke være slem jeg.
Kos når man har det slik.

Men det gir seg litt når man har vært sammen i 14 år, gubben var flink i starten han å, fikk blomster og gaver og kose sms støtt, nå er det stopp på det gitt.

Der er sambo fantastisk!!! Sender meg mange søte meldinger[:)] Innimellom så kan han ringe meg bare for at han elsker meg og vil snakke litt! *smelter* [:)] Vi har vært sammen i litt over 4 år.

Haha! Dere er heldig dere som får søte meldinger [:D]

Mannen min sender så og si aldri meldinger uten at det er svar på en melding jeg har sendt, eller en VELDIG viktig beskjed. Og da kan han til å med finne på å avslutte med " mvh (navn)" [:o] Kjemperomantisk!!! NOT!

Men han er søt likevel, da... Og jeg VET at han er glad i meg, han er rett og slett bare dårlig på sånt.

Vi sender som regel koslige meldinger hver dag, men er som regel jeg som begynner å sende først..
Hender vel med en lapp på kjøkkendisken 1 gang i mnd [;)] men det er så koslig..

Har snart 8 år sammen

Hihi, du er absolutt ikke alene!!

Min sambo er ikke typer som verken sprer rundt seg med gode ord eller meldinger, det har han aldri vært... Men handling sier ofte så mye mer enn ord... Han er så utrolig flink å bare plutselig holde rundt meg eller stryke på meg! [:)]

Og er jeg lenge borte fra han, tikker det plutselig opp ei søt melding på tlf[:)] og ikke noe gjør meg mer glad[:D][:D]

uff nå synes jeg synd på dere!! Det betyr så mye å få slike meldinger!! Spesielt nå når vi er gravide!! ¨
Jeg er visst VELDIG heldig. Mannen min er så søt, hansendte den søte sms`en senest i dag når han var på jobb. Der sto det jeg skulle ønske jeg var hjemme sammen med deg pus. Og at han savna meg mye. Og skriver alltid Ælske dæ pusen min!! hehe han er så søt og snill den gubbeluren[:D] og skikkelig tøffel. men han er MIN tøffel[:D]

Jeg har vært sammen med mannen min i 12 år, og har vel fått ett par sånne meldinger hvor han skriver at han elsker meg.
Dette har da bare skjedd når han har vært bortreist, eller når jeg har vært gravid og hysterisk[;)]

Men jeg har aldri brydd meg om å få meldinger fra han, og bruker heller ikke å sende slike meldinger til han.

Mannen min hater å skrive meldinger, og spør som regel om jeg kan skrive mld for han når han skal svare andre som skriver mld til han[8D]

Jeg får heller ikke det :/

Back
Topp