Får dere kommentarer

Er ikke så veldig hyggelig nei. Får høre ofte; nå håper jeg ikke du blir større, nå har du hvertfall tatt igjen meg, nå må du slutte og spise så mye. ..

I tillegg er magen allemannseie, alle vil kjenne og stryke. Utrolig irriterende at folk ikke jan respektere intimgrensen som de aller fleste har:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det problemet med at alle skal ta har ikke jeg, men skjønner at det er irriterende :/ ... skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan la vær å kommentere og kjenne... :/ synes egentlig det er frekt...

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Ja her om dagen i toalettkø på konset, vell hun kom ikke lenger enn til hvor langt er du...så ble det hennes tur...

Og i går i banken, det må være en liten baby.... da jeg opplyste om att vi venter barn om 3, 5 uker

Hadde tettsittende antrekk første gang, ikke gang nr 2
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ja så sent som idag på båten :-) sa det var en fin liten kul, hun var gravid selv i uke 36 å tippet jeg var i uke 33-34, fikk sjokk når jeg sa 38+2 :-P

En kompis kom på besøk i dag, lenge siden jeg har sett han. Det første han sier er "fy faen, så feit du har blitt!"... :P Fantastisk... Jada, jeg har lagt på meg over 20 kg, men jeg vil jo ikke høre hvor feit jeg har blitt? Noen eier bare ikke takt og tone..

Jeg skulle egentlig bade med nevøen min på 4 år forrige helg, da slang mamma kommentaren: ja, det blir som å bade med en flodhest.. men det var mamma da, så det er litt bedre :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Ja, men heldigvis er det mest positivt. En god kollega mener jeg ser "helt nydelig ut", og det er jo bare gøy å få høre. :) Har ikke så stor mage, og har ikke lagt så mye på meg utenom, men har likevel hørt (av type naboer og sånne som man ikke kjenner så godt) at jeg er både stor og liten ifht termin... Så jeg tror det kommer veldig an på øyet som ser, og kroppen som bærer barnet. Ingen er vel helt like?

Back
Topp