Får dere kommentarer

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
På magen deres? Begynner å bli dritt lei av å høre at jeg er så liten osv.. Jeg er kjempe fornøyd med magen min jeg, men uansett hvor jeg går så får jeg slengt at jeg er så liten.. har lagt på meg over 15 kg, men det er kun magen og litt i ansiktet. Mange synes sikkert det er teit at jeg ikke liker å høre at jeg er liten, at det hadde vært verre hvis jeg hadde hørt det motsatte.. men jeg kunne godt hatt dobbelt så stor mage, for jeg elsler babymagen :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Jeg skjønner godt at det er kjedelig med slike kommentarer. Kjipt begge veier det! Du er nok perfekt slik du er tenker jeg :)
Jeg får det andre veien. I går hadde vi besøk av svigers, og svigermor klarte å si at jeg var diger nå. I neste åndedrag sier hun om min svigerinne (som har termin 11 dager etter meg) at hun er så nett, og det eneste som synes er magen! Det er virkelig en høygravid sitt største mareritt av kommentar!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jeg får også mange kommentarer på at jeg er så liten, begynner å bli litt lei. Har vært på vekstkontroller fordi mine symfysemål er lave, så når jeg daglig får kommentarer på magen merker jeg at jeg bekymrer meg! Men baby har det bra & er helt perfekt :)

Ja, tror nok de kommentarene er kjipe begge veier gitt.. symfysemålene mine eller hva det heter går over streken på det skjema, så sånn sett så føler jeg jo ikke at jeg er for liten heller.. Men jeg vet at det er mange som er større enn meg som ikke er like langt på vei som meg, men kan ikke folk heller bare la være å kommentere det ;p haha... holde det for seg selv istede...

Ja, tror nok de kommentarene er kjipe begge veier gitt.. symfysemålene mine eller hva det heter går over streken på det skjema, så sånn sett så føler jeg jo ikke at jeg er for liten heller.. Men jeg vet at det er mange som er større enn meg som ikke er like langt på vei som meg, men kan ikke folk heller bare la være å kommentere det ;p haha... holde det for seg selv istede...

Ja vet ikke helt hvorfor folk MÅ kommentere på størrelsen hele tiden. Syns ikke selv jeg er SÅ stor, gått opp 12-13 kg til nå og ligger akkurat på det røde på sf målene, men ALLE syns jeg er så stor??!! Vell og merke er det magen som er stor. Men like vell, vet jo at at magen er god å rund nå og sted fleste av de 12 kg sitter på magen, men trenger virkelig ikke høre det HELE tiden!!

Venter nr 3 4. August:)

Ja vet ikke helt hvorfor folk MÅ kommentere på størrelsen hele tiden. Syns ikke selv jeg er SÅ stor, gått opp 12-13 kg til nå og ligger akkurat på det røde på sf målene, men ALLE syns jeg er så stor??!! Vell og merke er det magen som er stor. Men like vell, vet jo at at magen er god å rund nå og sted fleste av de 12 kg sitter på magen, men trenger virkelig ikke høre det HELE tiden!!

Venter nr 3 4. August:)

Helt enig. Trenger ikke høre det hele tiden! Mine 15 kg er også på magen og litt i ansiktet, men alikevel hører jeg HVER dag at jeg er liten.. men jeg er stor til å være meg.. veide 45 kg før graviditeten og veien nå 60, så må jo være litt størrelse på den..

Jeg sniker litt fra feb 14 og jeg synes dere er superfine med både litt mindre og litt større mager! Koooos dere med magene for vi er sååå mange som er så misunnelig på magene deres :D gleder meg enormt til magen min kommer!

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Jeg sniker litt fra feb 14 og jeg synes dere er superfine med både litt mindre og litt større mager! Koooos dere med magene for vi er sååå mange som er så misunnelig på magene deres :D gleder meg enormt til magen min kommer!

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Hehe, kose meg gjør jeg helt klart med magen, samma om den er liten eller stor. :D kjenner jeg kommer til å savne den :/ skjønner at du gleder deg til den kommer, da er alt liksom mye mer virkelig :)

Synes det er så urettferdig når folk skal kommentere magene til gravide. Det kommer jo helt an på hvordan livmoren ligger om barnet vokser utover eller innover i kroppene våre. Mine barn vokser utover ergo så blir magen veldig stor!
*Irriterendeunødvendigekommentarer* grr...

Jeg får kommentarer som:
*Nå ser du sprekkeferdig ut.
*Den er så spiss.Er d jente.
*Du har vel ikke lagt på deg såå mye. annet enn på magen??

Den siste liker jeg veldig godt da :-P Siden jeg faktisk har gått opp 24 forbaskade kilo :-!

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Dette svangerskapet får eg så mange kommentarer på at eg e så liten, liten sier eg... Føler meg ikke liten, og baby i magen er nesten 11% større enn gjennomsnittet. Det som er litt merkelig er at symfysemåla er under gj.snitt.. Ikke godt å bli kloke på, og når de da sier eg er liten, føler eg meg ikke liten... Skal si at eg har bare lagt på meg 10-11 kg ennå.. men det er nok, er ikke ferdig ennå!!

Men men, alle må ha ein meining!!!

Jeg får kommentarer som:
*Nå ser du sprekkeferdig ut.
*Den er så spiss.Er d jente.
*Du har vel ikke lagt på deg såå mye. annet enn på magen??

Den siste liker jeg veldig godt da :-P Siden jeg faktisk har gått opp 24 forbaskade kilo :-!

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Får hele tiden slengt at de må ha sett feil på ul jeg har vært på, at det kommer til å komme en liten gutt og ikke jente.. pga alle mener jeg har guttemage.. svarer bare at: da er det en gutt med kjønnslepper ihvertfall, for denne lille jenta her har ligget å vist kjønnsleppene på alle ul vi har vært

Ja får høre litt av begge deler, mn ofte at jeg ikke er stor i forhold til den tiden jeg har igjen, og at det kun er mage ;) mn den er like fullt i veien føler jeg ;P

Foorstår deg godt! Litt som at jeg er veldig sliten av alle kommentarene om at jeg ser så fresh ut og at jeg er så heldig som er i så god form. God form????? Jeg pusher meg til det ytterste for å følge opp gutta mine, jeg jobber hardt for å leve som normalt for deres skyld, og har hatt masse plager og smerter hele svangerskapet-som blir verre av dette. Men jeg prøver å stønne og sutre minst mulig;-)

Selv om alle sikkert mener det godt, er det da utrolig frustrerende å få høre at jeg er i god form! Jeg har opplevd et svangerskap i god form og det er IKKE slik som dette!!!!!

Heldigvis er det ikke mange kommentarer på str i tillegg da-får faktisk ofte høre "du er så fiiiiiin" og det klager jeg ikke på;-)

Foorstår deg godt! Litt som at jeg er veldig sliten av alle kommentarene om at jeg ser så fresh ut og at jeg er så heldig som er i så god form. God form????? Jeg pusher meg til det ytterste for å følge opp gutta mine, jeg jobber hardt for å leve som normalt for deres skyld, og har hatt masse plager og smerter hele svangerskapet-som blir verre av dette. Men jeg prøver å stønne og sutre minst mulig;-)

Selv om alle sikkert mener det godt, er det da utrolig frustrerende å få høre at jeg er i god form! Jeg har opplevd et svangerskap i god form og det er IKKE slik som dette!!!!!

Heldigvis er det ikke mange kommentarer på str i tillegg da-får faktisk ofte høre "du er så fiiiiiin" og det klager jeg ikke på;-)

Så flink du er :) jeg føler meg ikke i god form, og har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet pga forskjellige plager, enda dette er min første, så synes du er super flink som klarer deg så bra :) men skjønner at du blir lei alle de kommentarene :) men sikker på du ser fantastisk ut, selvom du kanskje ikke føler det selv :)

Jaa, har fått kommentarer fra 3 forskjellige om jeg er sikker på at det bare er 1.. Synes det er så teit å spørre om sånn.. Mens en annen dame sa, du var nå ikke så stor til å være så langt på vei.. SÅ driter egentlig i det. Har gådd opp normalt etter mine mål så da får bare de si hva de vill, men synes folk er litt frekk, alle er forskjellig å sånn er det bare.. Noen får en stor baby, noen små, noen er små i utgangspunktet, å noen større.

Jaa, har fått kommentarer fra 3 forskjellige om jeg er sikker på at det bare er 1.. Synes det er så teit å spørre om sånn.. Mens en annen dame sa, du var nå ikke så stor til å være så langt på vei.. SÅ driter egentlig i det. Har gådd opp normalt etter mine mål så da får bare de si hva de vill, men synes folk er litt frekk, alle er forskjellig å sånn er det bare.. Noen får en stor baby, noen små, noen er små i utgangspunktet, å noen større.

Kunne ikke sagt meg mer enig!! :)

Så flink du er :) jeg føler meg ikke i god form, og har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet pga forskjellige plager, enda dette er min første, så synes du er super flink som klarer deg så bra :) men skjønner at du blir lei alle de kommentarene :) men sikker på du ser fantastisk ut, selvom du kanskje ikke føler det selv :)

Takk, så snill du er:-) jeg har vært 60%sykemeldt frem til skoleferien, 100%nå. Kanskje litt derfor det er ille å høre at jeg er heldig som er i så god form. Man føler seg teit for å være sykemeldt-samtidig som man vet hvor mye det koster bare å jobbe litt...,

Takk, så snill du er:-) jeg har vært 60%sykemeldt frem til skoleferien, 100%nå. Kanskje litt derfor det er ille å høre at jeg er heldig som er i så god form. Man føler seg teit for å være sykemeldt-samtidig som man vet hvor mye det koster bare å jobbe litt...,

Den ser jeg :/ jeg synes det er flaut og si til folk at jeg er sykemeldt, men det er nok fordi jeg fikk slengt i fleisen av sjefen at graviditet ikke er noe sykdom, og at alle på jobben snakka om meg og syntes det var teit at jeg var sykemeldt, for jeg var jo bare gravid.. og ja, vet at svangerskap ikke er en sykdom, men det ligger mer bak enn som så.. og legen hadde ikke sykemeldt meg uten grunn.. noen dager føler jeg meg fin og føler jeg kunne jobba, men vet hvordan formen hadde blitt hvis jeg jobba...

Er ikke så veldig hyggelig nei. Får høre ofte; nå håper jeg ikke du blir større, nå har du hvertfall tatt igjen meg, nå må du slutte og spise så mye. ..

I tillegg er magen allemannseie, alle vil kjenne og stryke. Utrolig irriterende at folk ikke jan respektere intimgrensen som de aller fleste har:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp