Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niiiitah87
ORIGINAL: Juliette
ORIGINAL: Vesle_mor
Når folk ber om hjelp her inne, og dere ikke vil hjelpe den som er rammet.
Kjenner jeg fikk litt dårlig samvittighet,(ang den tråden som handlet om hun som er rammet av ondartet kreft) men samtidig er dette nettet, og jeg velger å ta ting som blir skrevet her inne med en smule salt.
Eller i hvertfall vurdere tråden etter hva personen skriver.
Og selv har jeg ikke verdens beste økonomi...men kjenner jeg får dårlig samvittighet.
Men er det ikke andre måter folk kan få hjelp på enn å spørre her inne??[:-]
Uansett, om det stemmer håper jeg hun får en fin tid i lag med familien sin før hun dør....[&o]
Jeg har ikke lest den tråden, men denne setningen her var helt grusom. Håper du sletter innlegget ditt.
Nei, hvorfor skal jeg slette innlegget. For å si det slik, så kan du ALDRI være 100 % sikker på det folk skriver inne på nettet..! Helt seriøst!
Og det var IKKE frekt ment, jeg håper hun får en fin tid i lag med sine nærmeste før hun dør...ser ikke hvorfor det er stygt, frekt eller hva nå enn du måtte mene det var
Som sagt, så har jeg ikke lest tråden. Men den omhandler tydeligvis en person som skal dø. Og det spiller da virkelig ingen rolle om du ikke kan være 100 prosent sikker på at det folk skriver på nettet er sant eller ei, det er da vel ikke et tema å spekulere i uansett. Tenk om det er sant, også ønsker du henne en god jul før hun skal dø. Er det vanlig å skrive det til en som skal dø? Holder det ikke med "ønsker deg en fin juletid sammen med familien"?
Les ka som står!
Hu ønske na ikkje ein "gode jul før du sga dø". Hu ønske na ein fine tid samen me familien før hu sga dø.
Når folk ber om hjelp her inne, og dere ikke vil hjelpe den som er rammet.
Kjenner jeg fikk litt dårlig samvittighet,(ang den tråden som handlet om hun som er rammet av ondartet kreft) men samtidig er dette nettet, og jeg velger å ta ting som blir skrevet her inne med en smule salt.
Eller i hvertfall vurdere tråden etter hva personen skriver.
Og selv har jeg ikke verdens beste økonomi...men kjenner jeg får dårlig samvittighet.
Men er det ikke andre måter folk kan få hjelp på enn å spørre her inne??[:-]
Uansett, om det stemmer håper jeg hun får en fin tid i lag med familien sin før hun dør....[&o]
Jeg har ikke lest den tråden, men denne setningen her var helt grusom. Håper du sletter innlegget ditt.
Nei, hvorfor skal jeg slette innlegget. For å si det slik, så kan du ALDRI være 100 % sikker på det folk skriver inne på nettet..! Helt seriøst!
Og det var IKKE frekt ment, jeg håper hun får en fin tid i lag med sine nærmeste før hun dør...ser ikke hvorfor det er stygt, frekt eller hva nå enn du måtte mene det var
Som sagt, så har jeg ikke lest tråden. Men den omhandler tydeligvis en person som skal dø. Og det spiller da virkelig ingen rolle om du ikke kan være 100 prosent sikker på at det folk skriver på nettet er sant eller ei, det er da vel ikke et tema å spekulere i uansett. Tenk om det er sant, også ønsker du henne en god jul før hun skal dø. Er det vanlig å skrive det til en som skal dø? Holder det ikke med "ønsker deg en fin juletid sammen med familien"?
Ja, hva vil du at jeg skal gjøre da, ønske henne en vond tid??
ORIGINAL: emk1982
ORIGINAL: Heijdii
ORIGINAL: emk1982
ORIGINAL: Heijdii
Jeg vet ikke, for nå er tråden vekke så virkelig litt rart..
hadde jeg vært døden nær hadde jeg kasta pcen ut vinduet å brukt hver eneste time
på barnet mitt og bare levd livet så lenge kroppen kunne.. jeg har ett par i familien som
har hatt lungekreft å vet veldig godt at kroppen forsvinner pga svulsten og holder sjeldent ut lenge..
det finnes utrolig mange måter å skaffe penger på visst en ferietur er ett must, jeg er mer redd
for at mange ser at BV damene er gavmilde og lettlurte.. å da er jo seff dette plassen..
fy meg visst det stemmer denne historien, men jeg er litt i tvil........
jeg trenger mer "bevis", problemet med nettet er at det kan være hvem som helt som sitter
bak ett nick....[:-]
det var jeg som ba om å få tråden slettet.kan vi ikke bare glemme dette?
søstra mi er dødssyk det er det ikke noe tvil om,så slutt å spekulere i om hun er syk eller ikke.
kan ikke legge ut et brev fra legen som bevis heller lissom.
la det ligge det er julaften i morgen.
be for henne istedet for å dømme henne
JEG dømmer ingen, men du hadde sikkert vært det selv når noe så alvorlig popper opp her..
det er vanskelig å vite når man ikke vet noe mer, kanskje en litt bedre beskrivelse av hva hun har...
å hvorfor sitter du her, burde du ikke støttet søsterene din?
sorry, dere har all min sympati visst dette stemmer.. egentlig håper jeg det ikke stemmer!!
hun har da skrevet om sykdommen sin før her inne og det er vel over 1,5år seiden.tror ikke hun planlegger en tiggetråd lissom.jeg støtter søstern min men vi bor jo liksom ikke sammen,men snakker med henne på meldinger osv...
hun har tatt seg sovemedisiner fordi hun ikke orker og være våken,og tenke på det mer.
tenk dere selv da hun er 26år eier ikke nåla i veggen og etterlater seg 3uskyldige barn!!!
jeg ber dere jenter la dette være nå.
ORIGINAL: Vani
ORIGINAL: Niiiitah87
Nei, får ikkje dårlige samvittighet.
ikke jeg heller. Men jeg føler sympati med dem!