Får dem saft?

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Min gjør ikke det. Storebror begynte å få ved 2 årsalder. Lille har fått smake jus hvis vi har drukket det og han absolutt vil smake:) vann er best! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, er vel en av de få tingene jeg ikke tror han har fått (hvis ikke svigers har gitt han noe uten at jeg vet det) :-)

Har ikke fått det enda. Ho er så glad i vann så ser ikke poenget :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Nei, drikker vann som en helt her :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Min drikker bare melk. Han ville ikke ha vann el barnesaft el noe anna. Håper det snur seg snart og at han vil ha vann.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Får disse babyjuicene med sugerør. Ellers vann og melk.

Ikke saft nei, men hender jeg har i litt juice i vannflaska for at hun skal drikke mer. Bruker helst puppen som tørstedrikk.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei :-) har fått vann og melk til nå, en liten smak juice innimellom men det har merkelig nok ikke vært en hit :-) Juice kan man godt gi dem (utvanna) fra 6mnd ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da må jeg bryte flink-mamma tråden og si ja :p hu får stort sett vann og mme, men får smake litt saft og juice innimellom. Men blander veldig tynt. Hu er ikke flink til å drikke utenom melka (og det får hu ikke ila dagen), så på de dagene hu ikke vil drikke så mye får hu noe med smak. For meg er det viktigere at hu får i seg væske..

Ja,han får veeeeeldig svak saft.. Da vi var på sykehuset så fikk han saft der,og i et par dager etterpå.. Etter det så har han nekta og drikke vann..

Han her får saft, men det er da bare bittelitt så man ser nesten ikke at vannet skifter farge en gang.. Han er ikke veldig glad i vann eller saft, og vil ikke ha melk annet enn på mårran.. Så da blir det slik :)

Da må jeg bryte flink-mamma tråden og si ja :p hu får stort sett vann og mme, men får smake litt saft og juice innimellom. Men blander veldig tynt. Hu er ikke flink til å drikke utenom melka (og det får hu ikke ila dagen), så på de dagene hu ikke vil drikke så mye får hu noe med smak. For meg er det viktigere at hu får i seg væske..
Syns ikke saft er så ille, hvis det er sukker alle tenker på. Juice inneholder mye mer sukker en mange safttyper:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Ikke til vanlig nei. Fikk da ho hadde høy feber for å få i ho nok væske. Smakte tydeligvis bedre med det enn vann.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Plystre plystre. Jeg har ikke giddet å svare her engang jeg. :p neida, mine får faktisk verken saft eller juice. Meeeeen, de har fått smake....tadadada, sjokolademelk! :p jeg drikker ofte sjokolademelk, og ofte får de bare melk av mitt glass når det er tomt. Der ligger det jo igjen litt sjokolademelk, så det er vel knapt smak, men de har iallfall fått. De har fått litago jordbærmelk av storebrødrene også, smaksprøver. De er så ville etter mat og drikke at jeg gidder ikke krangle med de hver gang. Det er blitt så ille at femåringen vil ikke hjem fra bhg hvis ikke han har spist opp yoghurten, fordi han får ikke spise den i fred. De står begge med beina hans og hyyyyyler. På en annen side, jeg har to gutter på fem og syv år som ikke drikker brus. De spør etter vann i bursdager hvor det blir servert brus. ;)

Syns ikke saft er så ille, hvis det er sukker alle tenker på. Juice inneholder mye mer sukker en mange safttyper:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
Jeg er ikke så redd for sukker jeg. Jeg er redd for tennene. ;)
Altså, sukker er jo ikke bra. Men syre er jo verre. :)

Back
Topp