Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns ikke saft er så ille, hvis det er sukker alle tenker på. Juice inneholder mye mer sukker en mange safttyperDa må jeg bryte flink-mamma tråden og si jahu får stort sett vann og mme, men får smake litt saft og juice innimellom. Men blander veldig tynt. Hu er ikke flink til å drikke utenom melka (og det får hu ikke ila dagen), så på de dagene hu ikke vil drikke så mye får hu noe med smak. For meg er det viktigere at hu får i seg væske..
Det tenker jeg også.. og det er som med alt annet; alt med måte!Syns ikke saft er så ille, hvis det er sukker alle tenker på. Juice inneholder mye mer sukker en mange safttyper![]()
Prinsæssn mine❤
2007
2013
![]()
Plystre plystre. Jeg har ikke giddet å svare her engang jeg.Da må jeg bryte flink-mamma tråden og si jahu får stort sett vann og mme, men får smake litt saft og juice innimellom. Men blander veldig tynt. Hu er ikke flink til å drikke utenom melka (og det får hu ikke ila dagen), så på de dagene hu ikke vil drikke så mye får hu noe med smak. For meg er det viktigere at hu får i seg væske..
Jeg er ikke så redd for sukker jeg. Jeg er redd for tennene.Syns ikke saft er så ille, hvis det er sukker alle tenker på. Juice inneholder mye mer sukker en mange safttyper![]()
Prinsæssn mine❤
2007
2013
![]()