Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De får frokost kl 08: skiver eller havregrøt, lunsj kl. 11:30: hjemmelaget varmmat 3-4 dager i uken, skiver 1-2 dager (da har de grøt til frokost), frukt/matpakke kl. 14: Alle tar med en frukt hver dag som deles opp, i tillegg til yoghurt og evt. skive, egg eller hva man sender med.
Syns det er veldig greit at vi kun trenger å ha med et måltid i barnehagen, og det er vel verdt pengene.
Dette hørtes flott ut!
Her i kommunen er det kun melk og frukt kl 2. Alt annet må smøres/tas med hjemmefra. Syns det er så dårlig
Jeg har ikke frøkna i bhg, men ja -det var stusselig tilbud:-/
Har du forhørt deg med andre bhg i nærheten hvordan tilbud de har?
Dette gjelder alle de kommunale dessverre..
Noen private har lunsj. Ofte 1 varm rett i uken men ellers brødmat. Frukt og melk også her. Ingen tilbyr fokost.
Både private og offentlige bhg tar 2-300 kr i mnd for kost. Er det mye mtp tilbudet?
Jeg skal ikke uttale meg så mye om det, da jeg ikke har satt meg mer inn i det enda.. MEN jeg synes det var mye å betale i mnd for frukt og melk:-/
Samme har jeg tenkt. Særlig når lunsj er inkludert for omtrent samme sum i privat barnehage
(Det er mye diskusjon om dette her i byen og skriveri i avisene også. Saken har nettopp vært oppe i bystyret men ingen ekstra penger er bevilget til bhg-mat.. )
Dette hørtes flott ut!
Her i kommunen er det kun melk og frukt kl 2. Alt annet må smøres/tas med hjemmefra. Syns det er så dårlig
Åh, det var skikkelig labert!Dette hørtes flott ut!
Åh, det var skikkelig labert!
Jeg har ikke tenkt så mye over det, annet enn at vi har det utrolig bra.. Men skjønner at hva barna får varierer veldig, og at vi er blant de heldigste.
Nå hadde jeg fått sjokk om vi byttet barnehage (feks til den nærmeste) og fikk deres "tilbud". Da vil jeg heller kjøre de ekstra 2-3 km til der vi er i dag
Håper dere får plass der dere ønsker!Vi endte med å søke utelukkende på private bhg. På grunn av mattilbud og andre faktorer. Så er det bare å håpe vi får plass selv om de ligger litt lengre unna.
Det skjer dessverre ikke sjeldent her i kommunen at man verken får første, andre eller tredjevalget sitt oppfylt når man ikke har søsken. Men må jo bare håpe!