Får bare lyst å skrike det ut!

Mammabobla

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Fant det ut på mandag å sliter med å ikke si noe til noen
Igår måtte jeg bare si det til mamma over facetime, selvom det er ganske tidlig!

samme i flere båt?
Når sa dere det til foreldre/svigers?

Husk at det ikke er noe regel for når du kan fortelle det! Vil du fortelle- fortell!

jeg er 5+2 og har allerede sagt det til mine foreldre, en venninne, og sjefen :)

Samme her! Er bare 3+3, så er ikke kommet til ikm en gang. Jeg lovde i tillegg samboer at vi skal vente til uke 12 denne gangen :/

Snakket med min søster på telefonen i dag, og snakket om fødselen hennes som nærmer seg. Hadde lyst å bare rope det ut, hehe :)

Igår måtte jeg bare si det til mamma over facetime, selvom det er ganske tidlig!

samme i flere båt?

Gravid for første gang(5+3), så redd for å miste! Men SÅ lyst til å si det ja! Bare mannen og jeg som vet. Legetime 8+1 og TUL 8+5. Hvis spiren kommer så langt og det ser bra ut, så skal vi si det til foreldre/svigers da. Prøver å vente til etter uke 12 med andre enn det, men mulig bestevenninna mi får vite det før.

samme i flere båt?

Her er planen å vente til uke 12, vi har gjor det med de ti andre.. forløpi har jeg sagt det til 3 venninner :happy: må ha noen å snakke med det om.. mannen vil ikke jeg skal si det til noen :p spørs om ikke mamma får vite det underveis og..

sånn sett hadde det ikke gjort noe å si det fler av de nærmeste, for hadde vi mistet ville vi nok sagt det og vi ville prøvd igjen. Men denne gang ville det blitt litt vanskelig i forhold til guttene på 5 og 10, både i forhold til å spre det til veldig mange og i forhold til om vi skulle miste... og vil ikke at hele familien sjal få vite det før de.. så derfor venter vi:happy:

Her er planen å vente til uke 12, vi har gjor det med de ti andre.. forløpi har jeg sagt det til 3 venninner :happy: må ha noen å snakke med det om.. mannen vil ikke jeg skal si det til noen :p spørs om ikke mamma får vite det underveis og..

sånn sett hadde det ikke gjort noe å si det fler av de nærmeste, for hadde vi mistet ville vi nok sagt det og vi ville prøvd igjen. Men denne gang ville det blitt litt vanskelig i forhold til guttene på 5 og 10, både i forhold til å spre det til veldig mange og i forhold til om vi skulle miste... og vil ikke at hele familien sjal få vite det før de.. så derfor venter vi:happy:

Plutselig hadde du veldig mange barn :hilarious:

Har valgt å holde det ganske så tett denne gangen, føles skumlere etter man har mistet en gang.. Sagt det til mine søstre og nærmeste venninner. Sist sa vi det veldig tidlig, og synes det var litt blandet og måtte fortelle "alle" at vi hadde mistet. Noen var det godt å prate med, mens med andre ble det bare et ork å fortelle det til. Jeg personlig tenker at man rope det ut til alle man vil snakke med dersom det går galt også :)

Gravid for første gang(5+3), så redd for å miste! Men SÅ lyst til å si det ja! Bare mannen og jeg som vet. Legetime 8+1 og TUL 8+5. Hvis spiren kommer så langt og det ser bra ut, så skal vi si det til foreldre/svigers da. Prøver å vente til etter uke 12 med andre enn det, men mulig bestevenninna mi får vite det før.
Ønsker deg virkelig all lykke❤️ Ser den! Tenker jeg måååå si det til svigers snart (pga jeg gleder meg) så må vi prøve å vente til vertfall uke 12 for resten av verden

Har fortalt mine nærmeste om det. De vet at vi har prøvd siden august:happy:

Har ikke fortalt det til noen. Mistet forrige spire og tør ikke satse på at alt går bra helt enda. Er bare 5+1.

Høyrisiko svangerskap så har kun sagt det til de nærmeste. Eller så hadde jeg ikke tenkt å si noe.

Vi sa det til nærmeste familie og et par venner rundt uke 5 sist, men siden vi nå har en jente på snart to som får med seg «alt» og skravler i vei, skal vi prøve å vente lengre denne gangen;) Blir nok uansett veldig lenge for henne å vente til babyen (forhåpentlivis) kommer:Heartred Men klarer nok ikke holde det hemmelig til uke 12:p

Vi fortalte det til svigers i går, og forteller det til mine foreldre neste helg. Barna må vente en stund, da vi ikke ønsker det skal komme ut på bygda så tidlig, og guttene klarer nok ikke å holde kjeft:knegg:

samme i flere båt?
Fant ut natt til tirsdag. Vi hadde egentlig tenkt å ikke si det til noen før tidligst etter første kontroll. Tok ca. 6 timer før vi bare ikke klarte å holde det for oss selv lengre. Vi har fortalt det til min mamma og hans foreldre. Har også fortalt det til ei veldig god venninne i USA som er 18 uker på vei. Har egentlig lyst til å fortelle det til ALLE, men vi skal vente med å fortelle det til resten til rundt uke 12 tenker vi

Har egentlig avtale med mannen om at vi ikke skal si det til noen. Samme gjelder prøvingen. Men etter kjemisk og så SA så pratet jeg med min bestevenninne fordi jeg trengte noen andre enn mannen å prate om det med. Så hun fikk vite det igjen samme dag som positiv test.
Og så har jeg veeeeeldig lyst til å avsløre det for ei veldig god venninne som jeg også er kollega med. Får besøk av henne i dag, så får se om jeg klarer å holde meg :nailbiting::hilarious::rolleyes:

6 uker idag, og to uker siden jeg fant det ut! Blir lettere og lettere å holde på det egentlig- liker at dette er vår lille store hemmelighet.

Fant det ut for tre uker siden, sa det til familien i helga. Hadde tenkt å vente, men er redd for å bli avslørt og at noen andre skal finne ut av det før familien :-) Mister vi, så får familien vite det uansett :-)

Ja, har bare lyst å skrike det ut selv! :joyful:
Og siden alle våre nærmeste vet vi hadde vårt første IVF forsøk blir det nok ikke lenge før alle de vet det. Akkurat nå har vi bare sagt vi må vente til test dato så vi kunne kjøpe oss noen dager lengre :hilarious:
(Men min søster og hannes bror ble ringt i gledesrus etter første test, så de pluss hver vår bestevenn vet allerede)

Gleder meg som en liten unge til å fortelle det til en og hver! :Heartbigred:smiley-bounce022

Back
Topp